isagl

Brudekjole

9 indlæg i dette emne

Vi skal giftes foråret 2011, og er først lige gået igang med de første forberedelse.

Og min allerførste tanke er hvornår man plejer at begynde at kigge på kjoler??

Altså jeg ved jo godt at det kan man jo altid gøre, men jeg synes også det er dumt at være i

ALT for god tid... Der kan jo komme maaange skønne kjoler fra nu af og indtil 2011!!

Men hvor lang tid inden brylluppet havde i jeres kjole klar??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja du har ret man kan jo altid kigge men begynd om et årstid for din smag kan ændre sig og du kan fortryde et evt. køb hvis du gør det alt for tidligt, det er set for mange gange herinde (heldigvis ikke mig) min blev købt i efteråret og den skulle ikke bestilles hjem, så vent til næsteårs kollektion kommer på gaden før du begynder og kigge.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes her den 30. og jeg var ude at kigge på kjole i november sidste år og blev spurgt mange gange hvorfor jeg først var ude at kigge efter det nu, det var da sent at gå igang osv.

Men nu havde jeg altså små 25 kg. der lige skulle smides efter en graviditet og så lidt af det der alligevel sad for meget inden jeg ville kigge på kjole :cheerleader3: ...

Nu skulle min så også bestilles hjem og det tager jo også tid, men allerede i nov. havde de 2009 forårs kollektionen i butikkerne så ½-1 år før ville jeg mene er passende at begynde at kigge efter kjolen, hvem ved, måske du falder for en der netop skal bestilles hjem *S*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay - Tak :)

Jeg tror jeg vil småkigge lidt fra nu af sådan når man lige kommer forbi en butik,

men ellers vente til næste år med at kigge sådan seriøst.

Hvem har i haft med ude og kigge på kjoler?

Jeg har 1 veninde jeg kan tage med og så ellers min mor og svigermor...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh... Nu bliver jeg da helt nervøs - har egentlig ikke planer om at kigge på kjole før efter sommerferien (læs starten af august) og vi skal giftes den 17. oktober - er det helt hen i vejret at tro det kan lade sig gøre ??? Havde ikke lige overvejet at sådan en måske skal bestilles hjem, regnede bare med at finde en ligesom når jeg har købt gallakjoler (prøvet dem på, evt. fået rettet til af skrædder og så afhentet 7-14 dage efter) - sådan gør man måske ikke med brudekjoler???

Ja - hvem sagde total novice her .....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Tina,

jeg kan da godt forstå at du er lidt overrasket over at nogen allerede kigger på kjole nu hvis de først skal giftes i 2011. Men det er alt andet lige det, som fylder mest hos os brude, er det ikk'?! I hvert fald for mange af os :thumbsupsmileyanim:

Hvis jeg var dig, ville jeg nok så småt tage ud og kigge nu - både for at få en ide om hvad du kan lide, hvad det koster osv Men så sandelig også fordi mange kjoler skal bestilles hjem til den enkelte pige/brud - det er altså ikke kjolen i forretningen du køber men en ny kjole specialsyet til til og det kan da godt tage 6-7 uger har jeg ladet mig fortælle.

Du kan jo også komme ud i, at du ikke kan finde noget du kan lide og så skal til at finde en skrædder - og de holder jo sommerferie mv....

Bare et par gode råd - og bestemt ikke for at stresse dig. Ønsker dig rigtig god fornøjelse med søgningen og prøvningen.

Hilsner

Connie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej. Conny hvordan kan du tro at det er brudekjoler bare til prøvning, har du ikke tænkt

på at hvis en foretning måske 250kjoler på lager troer du så at de bare bliver kasseret

når der kommer en ny årgang, for selvfølge er det kjolen som hænger i foretning at man

køber det er jo ikke en kuglepen foretning.Hilsen Freja.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej. Conny hvordan kan du tro at det er brudekjoler bare til prøvning, har du ikke tænkt

på at hvis en foretning måske 250kjoler på lager troer du så at de bare bliver kasseret

når der kommer en ny årgang, for selvfølge er det kjolen som hænger i foretning at man

køber det er jo ikke en kuglepen foretning.Hilsen Freja.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Freja,

det kan da godt være at det er noget jeg har misforstået - men det jeg har lyttet og læst mig frem til er, at man prøver en kjole og at den så bliver bestilt hjem til en. Har da også hørt om kommende brude, der har prøvet en str 42 for det var den størrelse, der hang i forretningen den dag - og så er den rigtige størrelse blevet bestilt hjem til dem.

Troede så også at de kjoler, der kommer på udsalg netop var de kjoler der har hængt i forretningen i et stykke tid og som alle har kunnet prøve. De er så måske lidt smånusset i kanten og trænger måske til en rens?

Ja hva ved jeg..... ?!

Beklager da meget hvis jeg har misinformeret nogen :-)

Hilsner

Connie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer