Guest AnnWP

Hvor tidlig/sent er det bedst

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg skal have mine lavet på torsdag, altså 9 dage før brylluppet, og sagde til hende at jeg er dagplejer og de skal kunne holde til det og hun dagde at de er meget stærkere end mine egne negle. Og mener hun sagde ca 1 uge før, ville hun mene.

0

Del dette indlæg

Jeg skal have mine lavet på torsdag, altså 9 dage før brylluppet, og sagde til hende at jeg er dagplejer og de skal kunne holde til det og hun dagde at de er meget stærkere end mine egne negle. Og mener hun sagde ca 1 uge før, ville hun mene.

Hold da op... så tidlig?? Jeg tænkte bare at de kan risikere at knække eller blive rissede eller lignende....

0

Del dette indlæg

Jeg skal have mine lavet på fredag - aka dagen før brylluppet...

Jeg skal ikke have lavet kunstige negle, men blot have en gang manicure :thumbsupsmileyanim:

Allerede i morgen skal jeg have fikset mine tånegle - der skal nemlig repareres en enkelt, så det har jeg valgt en pro til, mens manicuren udmærket klares på kosmetolog-skolen...

Om det er det rigtige jeg gør - set fra et fagligt synspunkt - det ved jeg ikke, men jeg har ikke lyst til at skulle lege med fondant etc med fine negle, så smadrer jeg dem bare :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg laver mine onsdag eller torsdag.

Laver dem også selv da jeg er uddannet negletekniker :cheerleader3:

Grunden til det tidlige tidspunkt, er at jeg lige skal have en dags tid til ordentlig at mærke efter, at der ikke er en enkelt skarp kant eller lignende - så jeg kan nå at få det filet til (ville jo være pænt øv at rive de fine strømper på en skarp kant, bryllups-formiddag :iloveyou: )

Og så vil jeg gerne have vild god tid til at dekorere og ikke mindst til at lade det tørre - jeg er god til at gå igang inden overlakken er helt tør, og så bliver jeg desperado :blush:

Vi skulle til fest i lørdags, da fik jeg dem først lavet og dekoreret lørdag formiddag, men det blev fint nok - skulle jo passe lidt til mit røde/sorte outfit......

I løbet af aftenen kan I se billeder i min tråd :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun havde desværre ikke til hverken onsdag, torsdag eller fredag... Så jeg har fået en tid tirsdag kl 10. Så har jeg da et par dage til at vænne mig til dem! og så må jeg få klaret alle de kreative ting inden, så jeg ikke kommer til at gøre skade på neglene!

Men hun har lovet at de sagtens kan holde til om lørdagen! Så det håber jeg :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer