ack

Brudebørn...

7 indlæg i dette emne

Så har jeg lige endnu et spørgsmål: Min datter skal være brudepige, og det bliver hende alene fordi mine to sønner desværre nægter, de synes vist at det er en pige- ting og jeg vil ikke tvinge dem.

Jeg har en del nevøer og niecer, men jeg har ikke lyst til at de skal gå med op, når nu mine egne sønner ikke vil. men spørgsmålet er; Skal min datter gå forrest eller bagerst? Og hvad når vi går ud af kirken?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg ved faktisk ikke om der er regler for det, men min mormor har fortalt mig at det skal være bruden som er den sidste der træder ind i kirken. Så det betyder vel at brudepigen/brudebørnene skal gå ind først og så kommer du bagefter.

Da jeg var brudepige til min venindes bryllup gjorde vi det på den måde, at jeg gik ind og gik til venstre hvorefter min veninde kom ind og jeg gik så bagefter hende op til alteret. Det var hendes ønske, at jeg skulle gå bagefter hende. Så det løste vi på denne måde.

Min anden veninde havde hendes brudepiger til at gå ind først og da de så var nået helt op til alters gik hun ind.

Håber det kan hjælpe dig lidt

KH

Karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik det råd at vores døtre skal gå bag os. Det er fordi de er så forholdsvis små (3 1/2 og 1 1/2) præsten sagde, rigtigt nok, at det kan være at de bliver så generte at de render tilbage til mig istedet for at gå fremad og det ville jo ikke være så godt ;)

Vi har så bestemt at de går efter os ind og har faktisk ikke talt om hvad vi gør på vejen ud :) det var værd at overveje at tale om det ()()

Edom

0

Del dette indlæg

()() Hejsa

Vores 3 brudepiger ( vores datter på knap 2 år , mine 2 niecer på henholdsvis 8 og 11 år) gik bag min bror og jeg op af kirkegulvet og bag min mand og jeg ud af kirken.

Vi havde spurgt præsten om de måtte gå ind først , men det så kirken helst ikke , husker ik præsist hvorfor.Så det er nok meget op til stedet osse.Men spørg jer frem.

Knuz PinkyL :bamsekram:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer