Guest charlotte82

mandens morgengave... hjælp

7 indlæg i dette emne

Jeg har alle tiders ide til en morgengave og det har jeg haft de sidste mange år :0)

MEN, manden tror han ved hvad det er, og har selvfølgelig gættet rigtigt :thumbsupsmileyanim:

Så, jeg vil give ham en anden gave først og så lidt senere, give ham den rigtige gave, som kan indløses i England, da det er en tur i en formel 1 racer :0)

Skal det være noget der henviser til den anden gave?

Eller skal det være noget traditionelt, så han måske bliver lidt skuffet og så rigtig glad bagefter?

Kom tøser, med nogle gode ideer

Knus'Charlotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes personligt at det næsten skal være noget helt traditionelt, næsten grænsen til det kedelige, for så bliver glæden ekstra stor når han så endelig får den rigtige gave.

Lyder som en vildt fed, men dyr, gave...

Jeg slipper for bekymringerne omkring morgengave - kæresten og jeg har besluttet at vi ikke skal give hinanden morgengave. Vi synes det bliver for meget. Men al respekt og ære for dem som vælger at gøre det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå nu han har gættet gaven er det så ikke muligt at give en gave der ligger op af men ikke er lige så fed, en tur i en eller anden kedelig bil her hjemme. sådan så han virkelig tror det er gaven og han bare gætter i den forkerte prisklasse.

Syntes ikke det skal være en ledetråd hvis han har gættet det, for så kan det jo være lige meget, så kan du bare gi ham gaven.

syntes det skal være noget der får han til at tro han har gættet forkert

Redigeret af rehhansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej en god ide

Vi har lige siddet her i eftermiddag og set Formel 1 fra Monaco, vi er begge glade for at se det.

Men her nævner manden at det kunne være sjovt at prøve :thumbsupsmileyanim:

Hvor har du fundet det, og hvad koster det?

Vil du evt smide et link, eller hjælpe mig til at finde sådan noget til min kommende.

Og så kunne du jo som "skjulegave" give ham en elektronisk billedramme, med et antal billeder af jeres liv indtil nu sammen......

Knus fra Jane.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ej en god ide

Vi har lige siddet her i eftermiddag og set Formel 1 fra Monaco, vi er begge glade for at se det.

Men her nævner manden at det kunne være sjovt at prøve :thumbsupsmileyanim:

Hvor har du fundet det, og hvad koster det?

Vil du evt smide et link, eller hjælpe mig til at finde sådan noget til min kommende.

Og så kunne du jo som "skjulegave" give ham en elektronisk billedramme, med et antal billeder af jeres liv indtil nu sammen......

Knus fra Jane.

Hej Jane.

Det er vildt billigt at komme ud at køre, fra ca. 1350 plus selvfølgelig turen til England. Vi skal alligevel til England, så jeg slår turen sammen med det og så kommer han også over og kører på silverstone banen.

Der er rigtig mange biler at vælge imellem, ferrari, lotus, formel 1 rally osv...

Ellers er der gavekort.dk hvor man kan køre i rally for 2500 og formels 1 bil for 20000kr.

www.silverstone.co.uk

Jeg vælger England, så får jeg også lidt ud af det... ville godt selv ud og køre, så hopper måske med på turen hehe

Tak for jeres svar, jeg tror jeg giver ham en mobil, undertøjet er købt hehe, men det er jo også først på lørdag dagen er, så jeg er jo i god tid..... NOT!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ej en god ide

Vi har lige siddet her i eftermiddag og set Formel 1 fra Monaco, vi er begge glade for at se det.

Men her nævner manden at det kunne være sjovt at prøve :thumbsupsmileyanim:

Hvor har du fundet det, og hvad koster det?

Vil du evt smide et link, eller hjælpe mig til at finde sådan noget til min kommende.

Og så kunne du jo som "skjulegave" give ham en elektronisk billedramme, med et antal billeder af jeres liv indtil nu sammen......

Knus fra Jane.

Hej Jane.

Det er vildt billigt at komme ud at køre, fra ca. 1350 plus selvfølgelig turen til England. Vi skal alligevel til England, så jeg slår turen sammen med det og så kommer han også over og kører på silverstone banen.

Der er rigtig mange biler at vælge imellem, ferrari, lotus, formel 1 rally osv...

Ellers er der gavekort.dk hvor man kan køre i rally for 2500 og formels 1 bil for 20000kr.

www.silverstone.co.uk

Jeg vælger England, så får jeg også lidt ud af det... ville godt selv ud og køre, så hopper måske med på turen hehe

Tak for jeres svar, jeg tror jeg giver ham en mobil, undertøjet er købt hehe, men det er jo også først på lørdag dagen er, så jeg er jo i god tid..... NOT!!!!!

Hvad med at give ham et smykke manchetkanpper eller lignende eller måske et gavekort til en gang massage og en ansigtsbehandling. Det er virkelig noget som mænd bare ikke tænder på. Glæder mig til at høre hvad ud finder på.

Knus Jane

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer