Ine1

Gommens Tale

3 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej, selvom vi har fejret vores 3 års bryllupsdag, så er her Henriks tale til mig

Vi/jeg syntes det var vigtigt at talen ikke var sukkersød og det kun drejede sig om hvor meget han elskede mig og bla bla bla..

Men det var bedre at den var lidt humoristisk og kærlig...

Håber at han kan bruge den som inspiration...

Jeg tillader mig at tilføje ( grin ) i teksten.. det var på de tidspunkter, hvor højdepunkterne var for vores gæster, som på visse tidspunkter græd af grin..

SÅ kom den store dag endelig.....(kort pause).....som du har snakket om i de sidste 4 år ( grin ) hvis det kan gøre det! (Grin) og som du med lidt hjælp fra mig, har planlagt igennem det sidste 1½ år !! Jeg syntes du har klaret super godt, du har tænkt på alle små detaljer og det takker jeg dig meget for.

Jeg vil også gerne takke Else & Jan, for at jeg har fået deres lille pige, selvom jeg egentlig ikke har spurgt om lov, men nu er det for sent og nu er hun MIN ( grin ) men jeg lover at passe godt på hende!!

Jeg vil også lige takke min mor og far for at tage så godt imod min kone, lidt mærkeligt at kalde dig dét...

Den sidste tak skal være til jer allesammen, fordi i kommer og fejrer den store dag med os, og en kæmpe tak for en super polteraften, hvor vi havde en kanon dag og ikke mindst viste JEG, hvem der var champen. Til dem, der ikke ved det så vandt jeg i go cart ( grin )

Så henvendte han sig til mig/bruden:

Sjovt at tænke tilbage til 1995, hvor vi mødte hinanden første gang, der ku vi ikke engang sige hej til hinanden. Så kærlighed ved 1.blik var det i hvert fald ikke ! Jeg syntes du var en bondeknold og du syntes jeg var en snob ( grin ) men det var jeg altså ikke !! (grin ) ( Henrik havde boxershorts på med teksten "Bondeknolde som han viste før på aftenen )

Så for præcis 6 år siden d.1.april 2000, mødtes vi så igen, i byen på wheels, hvor vi begge kom tit, men den her aften satte mig og Ole os ved det bord hvor du sad med dine venner. Tiden gik og sprutten kom ind og lige pludselig sad vi ved siden af hinanden og så skete DÉT...... DU TOG PÅ MIG !! (kæmpe grin ) Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, og spurgte Ole til råds, men han var ikke til meget hjælp! Natten gik inde i byen.... og jeg fulgte dig til morgenbussen , mens jeg tog en taxa hjem ( grin og buh´en )

2 dage senere besøgte jeg så dig, og der var vi kærester, i hvert fald i følge din veninde som du talte med i tlf, så måtte jeg jo ligesom affinde mig med det og sådan startede det

Så kom tårene..

Vi har haft en masse gode oplevelser sammen, bla rejser, momses fødselsdag på mallorca, en lille hund ( grin ) vores eget hus, så nu håber jeg der venter en masse gode oplevelser i fremtiden sammen med dig.

Een ting er sikkert, vi aftalte for længe.... længe siden at vi en dag skal kører rolatorer sammen, så i mellemtiden sku vi gerne opleve en masse sammen.

J.E.D som er vores forkortelse for jeg elsker dig.. ( kys )

Nu må i gerne rejse jer og udbringe en skål for min dejlige kone

SLUT.. Bagefter kunne vi hører en masse snøfteri fra gæsterne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer