Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Ankiwi

Pris på Buket

31 posts in this topic

Her er min forårsbuket. Den kostede omkring 850 ink. brystbuket, men det var også hos den lille lokale blomsterbiks. Jeg prøvede først en af de større kæder, men det var noget dyrere.

Jeg mener at den var lavet med en form for plastic "vase" i håndtaget, så den var vist nok ikke stiftet. Den stod ganske fint og holdt sig frisk, men den overnattede også i minibaren på bryllupsnatten ;)

Den bestod hovedsageligt at roser, fresier, ranunkler og bonderoser. Er vild med det "frodige" look med mange forskellige blomster :)

post-36377-1244787596.jpg

0

Annonce ♥

Min mand havde forhørt sig hos en af de store blomsterforhandler i Kolding, men prisen var altså ret høj!

Da han kommer fra en lille by kun 20 km fra, hvor vi bor, forhørte han sig der, og der var prisen altså en helt anden! Det kunne sagtens betale sig at køre de ekstra kilometer :)

Min kostede 900 kr. - endda med orkideer! Den var ret stor også.

Kirkefotosred16.jpg

Den bestod af orkideer, roser, freshia og perlehyacinter :thumbsupsmileyanim:

0

Min kære mand fik at vide, da han bestilte buketten, at den ville koste ca. 700 kr., hvilket vi jo fandt meget rimeligt (havde også sat 1.000 kr. af til det)... Da han så kom ned for at hente blomsterne, fik han at vide, at prisen var blevet lidt en anden - nemlig 400 kr. for buketten og 4 brystbuketter... Og det var altså en flot stor buket! Så vi klager absolut ikke over servicen hos den lokale blomsterhandler (som dog også er i en forholdsvis lille by)...

post-34263-1244902117.jpg

Edited by Helle G
0

Min kæreste købte den her for ca. 500 kr. inkl. en brystbuket og nogen liljer vi skulle bruge til bordpynten.

post-34566-1245085145.jpg

Jeg synes at den var rigtig flot, men de nederste blade begyndte desværre at hænge i løbet af aftenen og den sløjfe der sad på holdt ikke engang igennem receptionen.

0

Annonce ♥

Jubii for den her tråd!!

Jeg vil gerne have en buket som denne (billede fra NinaSchmidts tråd):

Dog med enkelte modifikationer.. Er der nogen, der tør komme med et bud på en pris på denne?

På forhånd mange tak..

Det kan jeg ikke huske, men manden besluttede sig for den samme blomsterhandler, da jeg i sin tid fortalte ham om prisen på hendes - og han gav 900 kr. for min - dog med færre orkideer i.

0