Guest lill1981

ØV ØV ØV ØV ØV

10 indlæg i dette emne

Øv altså. Så fik jeg lige mine fine fine sko med posten i dag og så passer de bare ikke. Eller det vil sige, størrelsen passer fint nok, men nu er jeg velsignet med en lille, men bred fod og det er skoen bare ikke lavet til. Længden passer fint nok og foden kan da også godt være i skoen, men så heller ikke mere. Og det vil jeg bare ikke udsætte mig selv for i mange timer den dag. Så de ryger tilbage igen desværre. Suk.

post-37894-1244056176.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

AJ ØV altså!!! De er ellers rigtig fine. Måden hvorpå man blokker sko ud på, er ganske enkel... man tager et kosteskaft og gnubber/gnupper (hvordan staves det??) :balloons:

indersiden af skoen imod det indtil de er brede nok. Men hvis du ikke mener du kan holde dem ud, er det jo bare tilbage med dem. Det er ærgeligt når nu du havde fundet nogle som passede i stilen OG økonomien :)

0

Del dette indlæg

Ja det er bare surt når sådan noget sker.

Prøv evt. at se på denne side, de har nogle sko til brede fusser.

http://www.rainbowclub.co.uk/

Jeg har købt mine fra dette firma på e-bay

dette link har jeg bare tyvestjålet, men hvordan finder man ud af hvad der svare til min størrelse???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

dette link har jeg bare tyvestjålet, men hvordan finder man ud af hvad der svare til min størrelse???

Jeg bestilte først en str. 7 (40) i den bredde model. Den var for stor til mig.

Jeg sendte den retur og bestilte en str 6 (39) i en alm. skobredde, den er så lidt for lille, så postbuddet er nu på vej med en str 39½ i samme model.

Hvilken str. bruger du?

Hvor bor du henne af i landet, for det kan jo være der er nogle forretninger som har skoene hvor du måske lige kunne prøve dem.

Jeg har købt skoene via forhandleren After Sunset på e-bay de har været flinke til at ombytte skoene til en anden model og sende det nye par på deres regning. Hvis man nu får valgt forkert.

0

Del dette indlæg

Jeg bestilte først en str. 7 (40) i den bredde model. Den var for stor til mig.

Jeg sendte den retur og bestilte en str 6 (39) i en alm. skobredde, den er så lidt for lille, så postbuddet er nu på vej med en str 39½ i samme model.

Hvilken str. bruger du?

Hvor bor du henne af i landet, for det kan jo være der er nogle forretninger som har skoene hvor du måske lige kunne prøve dem.

Jeg har købt skoene via forhandleren After Sunset på e-bay de har været flinke til at ombytte skoene til en anden model og sende det nye par på deres regning. Hvis man nu får valgt forkert.

Jeg bruger en str. 37 ½ eller 38 ( kommer lidt an på skoen) og bor i syd-øst jylland, omkring Vejle. Jeg har regnet med at tage til Vejle en dag og så se om jeg kan finde nogen der. Det er godt nok svært.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer