SensommerSne

SÅ fandt jeg skoene!

6 indlæg i dette emne

Jeg har jo været frem og tilbage med de åndssvage sko, vil den opmærksomme debattør sikkert kunne huske. ;) I går faldte jeg over et par, som jeg har købt. Cremefarvede, rå og anderledes - og så ser de skyhøje ud, men det snyder lidt fordi den har plateau. 400 smæk - det er da til at have med at gøre! Og så køber jeg de røde også, til aftenfesten, tror jeg.

post-30625-1244232339.gif

post-30625-1244232349.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo været frem og tilbage med de åndssvage sko, vil den opmærksomme debattør sikkert kunne huske. ;) I går faldte jeg over et par, som jeg har købt. Cremefarvede, rå og anderledes - og så ser de skyhøje ud, men det snyder lidt fordi den har plateau. 400 smæk - det er da til at have med at gøre! Og så køber jeg de røde også, til aftenfesten, tror jeg.

Fede og lidt alternative bruesko... Synes dog de ser fantastiske ud - jeg ville dog aldrig selv forsøge mig med så høje sko... Ville ende med en brækket fod! De røde er lige mig - men igen... De er forfærdeligt høje ser det ud til - plateau eller ej. Men hatten af for dem der kan gå i dem uden at komme til skade! :balloons::)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer