LizetteN

"betræk" til gæstebog

10 indlæg i dette emne

Jeg har fundet vores gæstebog..

Desværre er den i sådan en gul/beige farve og jeg ville meget gerne have den i lilla i stedet nu..

Nogle gode tricks til hvordan man kan betrække den så den kommer til at være lilla i stedet? For synes at sådan noget som bogbind det blir jo ikke pænt inde i bogen..

Nogle ideer? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville gå ned til min lokale papir pusher og finde noget lilla kraftigt papir... Og så på med det på forside og bagside - og så har du en flot bog. Du kan evt. tage bogen med derned og få konkret hjælp af en af dem der arbejder i butikken!

Glæder mig til at høre/ se hvad du finder på! :):cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når du siger "runde kanter" på bogen - er det så kanten uden siden, som er rund? For det er utroligt hvad dobbelt klæbende tape kan klare. Prøv at se her eller her. Det er de bøger jeg har transformeret fra kedelige bøger til bøger der passer i vores tema.

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Hvordan ser enden ud?? Mht. siderne så er det bare med at give det en ordentlig omgang dobbelt klæbende så kan du folde papiret rundt om kanterne. Det sammen kan du gøre, hvis enden er lukket. Men hvis den er åben kan du skaære papiret til, så det slutter lige der hvor siden ender.

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har tænkt mig, at jeg vil prøve at finde noget pænt passende papir ELLER stof i den ønskede farve og så klæbe det på.

Jeg har også gjort mig tanker om, at det ikke bliver pænt indvendigt, men har bestemt mig for, at jeg blot vil gøre kanterne fine og så kan jeg påklistre et pænt stykke sort papir/karton, så der kun er en lille farvet kant på "bagsiden" af for- og bagside, så det stadig ser pænt ud :)

0

Del dette indlæg

Enden eller ryggen er sådan en 1 cm bred en.. :-)

Tænkte også på at finde noget stof jeg kunne betrække den med eller noget meget tyndt papir der er nemt at folde om kanterne.. er bare ikke lige krreativ på DET punkt.. desværre :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer