Lyn

Min kjole

26 indlæg i dette emne

Så lykkedes det at få nogle billeder af min kjole. Undskyld det lidt sure udtryk, håber det bliver bedre på dagen.

Jeg har sidenhen fået et større skørt til kjolen, så den er lidt mere prinsesse-agtig.

Efter min mening er det sgu et godt køb. Jeg gav kun 3600 for kjolen (incl slæb)

post-17-1084431400.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauuu ... den klær dig fantastisk godt, men jeg ville nok også få klippet de snore af på ryggen. Kjolen har mange smukke detaljer og vil ikke blive mindre smuk af at få bar ryg.

Tillykke med røverkøbet ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en flot kjole! Og sikke en pris!!

Den fremhaever din perfekte figur og er romantisk og sexet paa samme tid - din kommende mand bliver da helt forfjamsket, naar han ser dig ()()

Jeg havde ikke taenkt over det med snorene, foer de andre piger naevnte det - men ved naermere eftertanke maa jeg erklaere mig enig med dem. Det stilrene indtryk ville blive perfekt uden snorene.

Tillykke med fundet!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Hold da helt op hvor er den flot. :bestwishes: Også bare de snore på ryggen. Og det flotte slæb.

Den kjole som jeg har prøvet er også med stort slæb. Jeg mener at den kostede omkring 5000,-. Det var en 2003 model. Som ny havde den vidst kostet 11000,-. Det var hos Panayotis i Odense. De er fra sæsonen året før så de er med 30-50% fra nypris.

Anne ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

()() Klip endelig ikke snorerne af. Det ser rigtig flot ud med dem bagpå :bestwishes:

Kjolen har sit specielle præg med disse snorer ellers synes jeg, at den kommer til at ligne "alle andre"... ikke at det er negativt, det må du og i andre ikke tro :guitar:

Flot brudekjole med en mange flotte finæsser *SS*

Mange hilsner fra Vipse.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer