skrubbeherta

Hvor mange brudekjoler??????

7 indlæg i dette emne

Jeg er nu i den heldige situation at jeg skal giftes til næste år.... :)

Men men men men..... Jeg har fundet mange rigtig smukke brudekjoler på nettet - nogle på udsalg og andre der ikke er på udsalg!

Hvor mange steder kigger I på kjoler - og hvor lang tid i forvejen??????

:cheerleader3:

Hilsen Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med dig

Jeg tog på "kjole-indkøb" 5 mdr inden den store dag - og jeg var kun 1 sted, så 1½ time senere var jeg ret mange penge fattigere! hehe - Det var tilmed den aller første kjole jeg overhovedet prøvede, der passede mig perfekt. Jeg prøvede et par andre, men FØLELSEN var bare ikke den samme, selvom alle kjolerne var gudesmukke. Men jeg var bare slet ikke i tvivl da den kom på - huha da!

Jeg købte hvad, jeg ikke anede, var min absolutte drømmekjole - men den er 200% MIG. Jeg fandt den ikke selv - det var den første Henrik fra ALT TIl BRUDEN i Dybvad fandt til mig... Og jeg prøvede ingen af de kjoler jeg havde set på nettet og dén der var LIGE I ØJET havde jeg slet ikke lagt mærke til på nettet, fordi billedet ikke var så godt.

Så selvom det er meget fristende at kigge på kjoler på nettet, så tror jeg det er bedre at tage ud og prøve med åbent sind - du skal nok finde den helt rigtige kjole til jeres store dag!

Find et sted hvor du ved de har forskellige typer, så du kan prøve at være forskellige typer brud, så tror jeg ikke du kommer i tvivl.

Det skal nok gå - ingen grund til bekymring :-)

Mvh Theresia

Ps. Uhhhh - MEN GLÆD DIG!!!!! :-)

Redigeret af toftdahl
0

Del dette indlæg

Jeg har kun prøvet kjoler to steder, men to gange hvert sted da der var 2 kjoler jeg ikke helt kunne vælge imellem. :cheerleader3: Prøvede kjole første gang ca. 4 mdr før bryllupet.

Havde nok gjort det lidt før hvis det havde været muligt.. Men men, så blev bryllupet lige rykket ca 1 år frem :)

[url="http://www.bryllupsklar.dk/wedding/bryllupsticker.htm"][img=http://www.bryllupsklar.dk/ticker/genticker.php?dhn=MTgxOTg=.png][/url]
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 TAK for alle jeres svar!

Jeg har dog fundet ud af, at der er tilbud diverse steder - og HVIS nu jeg finder drømmekjolen, ville min far nok ikke være ked af at spare et par kroner!!!!!

:)

Endnu en gang tak for svar

Kh Lene - der glæder sig for vildt! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer