Morslea

Nogen der gider forklare mig...

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nej det er ikke man skal. Det er en endnu en amerikansk tradition vi har taget til os.

Men man bestemmer jo helt selv hvad man vil give hvis man beslutter at lave dem. Mange laver små æsker med mange ting i og andre giver bare en enkelt ting f.eks. mintpastiller eller en lille sæbe. Der er mange muligheder på alverdens sider.

Men gør op med dig selv om det er noget du vil gå i gang med. Og hvis ikke man vil alve det selv er der firmaer der laver det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Son dagt - en lille gave til gæsterne. Vi har gjort det lidt praktisk - lægger et par tandstikker i, som kan bruges under spisning. hovedpinepiller til senere, lidt chokolade, en lille parfumeprøve og et stykke plaster... så et par blomsterfrø så minderne kan spire frem senere :)

Parfume fik vi gratis - man kan kontakte oriflame (gjorde jeg i hvert fald) og fik dem imod lidt penge til kage kassen.

Tandstikker gav jeg 10 kr for for 200 stk indpakket

Chokolade fik jeg "sponsoreret" fra et firma imod deres logo kom på

osv. osv. så de koster os ikke rigtig noget men meget sødt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Son dagt - en lille gave til gæsterne. Vi har gjort det lidt praktisk - lægger et par tandstikker i, som kan bruges under spisning. hovedpinepiller til senere, lidt chokolade, en lille parfumeprøve og et stykke plaster... så et par blomsterfrø så minderne kan spire frem senere :cheerleader3:

Parfume fik vi gratis - man kan kontakte oriflame (gjorde jeg i hvert fald) og fik dem imod lidt penge til kage kassen.

Tandstikker gav jeg 10 kr for for 200 stk indpakket

Chokolade fik jeg "sponsoreret" fra et firma imod deres logo kom på

osv. osv. så de koster os ikke rigtig noget men meget sødt!

okay...

Jeg vil overveje :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Son dagt - en lille gave til gæsterne. Vi har gjort det lidt praktisk - lægger et par tandstikker i, som kan bruges under spisning. hovedpinepiller til senere, lidt chokolade, en lille parfumeprøve og et stykke plaster... så et par blomsterfrø så minderne kan spire frem senere :cheerleader3:

Parfume fik vi gratis - man kan kontakte oriflame (gjorde jeg i hvert fald) og fik dem imod lidt penge til kage kassen.

Tandstikker gav jeg 10 kr for for 200 stk indpakket

Chokolade fik jeg "sponsoreret" fra et firma imod deres logo kom på

osv. osv. så de koster os ikke rigtig noget men meget sødt!

Super ide....

Jeg "stjæler" med arme og ben... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Son dagt - en lille gave til gæsterne. Vi har gjort det lidt praktisk - lægger et par tandstikker i, som kan bruges under spisning. hovedpinepiller til senere, lidt chokolade, en lille parfumeprøve og et stykke plaster... så et par blomsterfrø så minderne kan spire frem senere smile.gif

Parfume fik vi gratis - man kan kontakte oriflame (gjorde jeg i hvert fald) og fik dem imod lidt penge til kage kassen.

Tandstikker gav jeg 10 kr for for 200 stk indpakket

Chokolade fik jeg "sponsoreret" fra et firma imod deres logo kom på

osv. osv. så de koster os ikke rigtig noget men meget sødt!

Hvor fandt du dine tandstikker henne til den pris ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer