Guest puqik

Så blev jeg hentet...polder ...

7 indlæg i dette emne

Polder

ja så blev det min tur

startede faktisk fredg aften da vi skulle i seng om min kommende pludselig begynte at gå og ryde op hvor der lige lå papir mm..

blev vækkede ca kl 7 af ungerne der kom ind og puttede så lå vi i sengen i ca. 30 min og stod op gik i bad og så ville michael køre til bageren og en der ligger længre væk....hmm tænkte jeg ja oki folk siger jo også de har godt morgen brød....så jeg gik i gang med at orden noget vasketøj og så begynte han at hjælpe og jeg sage kom nu afsted...men an trak den....nå så fik jeg ham afsted og dækkede så bord i mens da han kom tilbage snakkede han om at vi skulle gå en tur ind i byen og kigge lidt....okay sagde jeg bare det ligner ikke ham at ville ind og shoppe i byen men fint, siger jo ikke nej til....

mens vi ordnede morgenbrød spurgte jeg ham hvornår hans datter ville komme det viste han ikke og så sjovt bankede det på...hmmm tænkte jo bare at det var hende kl. var jo halv ni.....men da jeg åbnede døren stod mine dejlige piger uden for døren...michael gik i soveværelset hvor han havde stilt den fakta pose han havde med op da han havde været ved bageren"den han sagde der var værktøj i " og i den pose lå så en masse rundstykker....

vi satte os og fik morgenmad rigtig hyggeligt....

da vi skulle afsted fik jeg michaels millitærtæj på med bøllehat og det hele...hi hi hvor så jeg ud.

så gik vi over hvor de havde sat bilerne og på vejen puttede de grene og blomster i hatten. blev sat ind i bilen og fik bind for øjnene og så kørte de MEGET rundt. så holdete vi og gik ind i en opgang...og der gættede jeg så at vi var hjemme hos min svigerinde....der på hele hendes stuegulv lå flere bunker af tøj og jeg tænkte bare HJÆLP......

så satte vi os og fik noget væske. gajol(hader gajol bliver altid dårlig men pyt) så bleb jeg ellers klædt ud og dkulle ha taget billeder i 10 sæt tøj....

første sæt var jo milli tøjet. og pludselig gik min ene veninde ud af stuen og kom ind med den smukkeste albino slange som jeg skulle ha taget billeder med

efter de 2 sæt mørkt tøj kome det lyse og en alm. slange og efter det kom hun med hendes lille nye gækko...hun er bare såååå sød og så havde hun små æg i maven(disse kan ses i gennen huden på maven)....

nå efter dette sad vi og snakkede og hyggede....og så var det afsted igen....fik bind for øjnene og så kørte vi...men pga bindet for øjnene og gajolen blev jeg bare såååå køresyg og måtte holde ind og lige benytte mig af det gamle trik med fingerne...øv øv og ad

nå vi forsatte og kom så til en skov hvor vi skulle spille paintball...det var bare sååå sjovt og hårdt....

da vi var færtige tog vi ud og spise, desværer var der en rigtig dårlig service i køkkenet men så gav tjenerne os rabat...

her efter tog to piger hjem....og vi andre gik på karoki(staves?) bar men sang ikke da jeg ikke var beruset nok hi hi.

efter noget tid tog 2 mere hjem og så var vi tog så vi gik på vores yndningsbar og hyggede et par timer.....og ja så måtte jeg sige fra var bare såååå udkørt

så min veninde(brudepige) kørte mig hjem kl. var ca 23.00 og så ko jeg op og sad lidt sammen med min skønne "mand" og så i seng og kan knap huske at jeg ramte puden...

total gennemført og helt igennem fantastisk dag lige efter mit sind....

Redigeret af puqik
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det lyder og ser ud til at I har hygget jer!

Det er da lige før at de billeder med slangerne kunne være brugt som en form for "boudoir"-billeder *roder rundt efter en ordbog* hvis ikke du havde haft den der guldparyk på!

ja det var rigtig hyggeligt......ja nu du siger det......er nu ellers helt vild med den guldparyk....NOT....ha ha ha

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer