vivian

møde med præsten og

9 indlæg i dette emne

hvor lang tid før brylluppet skal man mødes med præsten og vælge salmer?

Jeg tænker i forhold til at kunne lave kirkehæftet med teksten på salmerne. Præsten skal vel godkende før man begynder at lave hæftet?

Er efterhånden ved at blive en smule stresset over alle de ting jeg selv skal til at lave, og egentlig først komme igang med her 2 måneder før bryllup :)

Meeeen vi når det nok :)

Hilsen Vivian

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan udmærket følge dig!

Vores præst vil først holde mødet en uge inden så hun husker os "friskt"... rigtig træls for jeg er typen der vil have orden på tingene - i GOD tid, og det kan jeg jo ikke i og med at det bliver en uge inden... Også menu/bordkort som jeg laver i én - det er jo også svært at lave hvis nogen nu melder afbud eller noget...

0

Del dette indlæg

Hej

Med hensyn til præsten. Så ville vores også først mødes en uge inden brylluppet. Men jeg mailede til hende længe inden, med mine forslag til salmer/sange.

Hun godkendte dem, men sagde i svar-mail at jeg i givet fald selv skulle lave kirkehæfter, fordi jeg havde valgt en sang der ikke var i salmebogen. Men valgene var fine.

Efterfølgende lavede jeg udkast til kirkehæfte og mailede til hende.

Hun godkendte, og jeg satte igang med masseproduktion *ha-ha*

Det er måske en løsning.

Email adresser på præsten kan man som regel finde på nettet www.km.dk (kirkeministeriet) så skal man klikke sig frem til sit sogn.

Kram

0

Del dette indlæg

Vi havde møde med vores præst for 14 dage siden, og der er nu 1½ uge til brylluppet så jeg har haft god tid til at få lavet kirkehæfter, men er dog først begyndt igår aftes. Regner også med at sende vores præst det endelig layout så hun lige kan sikre sig at vi har de samme salmer som hende :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan udmærket følge dig!

Vores præst vil først holde mødet en uge inden så hun husker os "friskt"... rigtig træls for jeg er typen der vil have orden på tingene - i GOD tid, og det kan jeg jo ikke i og med at det bliver en uge inden... Også menu/bordkort som jeg laver i én - det er jo også svært at lave hvis nogen nu melder afbud eller noget...

Nemli' - jeg laver også menu/bordkort i en, og kan heller ikke komme igang med dem før om en måned hvor der bliver lavet efterårsmenu på det sted vi skal holde bryllup. Så det ender med at jeg skal sidde og lave det hele samtidig, men det går jo nok. :)

knus

0

Del dette indlæg

Hej

Med hensyn til præsten. Så ville vores også først mødes en uge inden brylluppet. Men jeg mailede til hende længe inden, med mine forslag til salmer/sange.

Hun godkendte dem, men sagde i svar-mail at jeg i givet fald selv skulle lave kirkehæfter, fordi jeg havde valgt en sang der ikke var i salmebogen. Men valgene var fine.

Efterfølgende lavede jeg udkast til kirkehæfte og mailede til hende.

Hun godkendte, og jeg satte igang med masseproduktion *ha-ha*

Det er måske en løsning.

Email adresser på præsten kan man som regel finde på nettet www.km.dk (kirkeministeriet) så skal man klikke sig frem til sit sogn.

Kram

Det er da det jeg gør tak :)

Mangler bare lige at få at vide hvem af de 3 præster der hører til stedet, som vil stå for brylluppet - men det må de altså snart ha' fået styr på :)

knus

0

Del dette indlæg

Vi havde møde med vores præst for 14 dage siden, og der er nu 1½ uge til brylluppet så jeg har haft god tid til at få lavet kirkehæfter, men er dog først begyndt igår aftes. Regner også med at sende vores præst det endelig layout så hun lige kan sikre sig at vi har de samme salmer som hende :)

ja det ender nok også med at jeg sidder med dem den sidste uge inden brylluppet :)

knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde møde med præsten i sidste uge efter mit ønske, da jeg let bliver stresset. Og da var der 7 uger til vores bryllupsdag.

Dog tog det ret kort tid at lave kirkehæfterne, så du behøver ikke umiddelbart stresse.

Det er vist ogå mest tanken om alt det der skal laves der stresser - når man først er igang er tingene jo hurtigt lavet :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer