miksas

Sara & Mikael 13.6 2009

84 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor er I søde :thumbsupsmileyanim:

Da alle gæsterne havde knuset og sagt hej, vender vi os om... og her møder os bare det vildeste syn!!

For det første står alle gæsterne hele vejen ned af trappen, så vi bare har det fulde overblik!

OG lur mig om der så ikke står en gammel automobil for enden af trappen!! Totalt overrasket! Vi troede ligesom vi skulle køre i mine forældrea golf - men nej, de synes da lig, at vi skulle have et ordentligt transportmiddel! Den var så fantastisk!

Vi får givet nogle informationer, og så går turen ellers ned af trappen badet i ris! Inden vi kan sætte og ind i bilen med et glas champagne!

PERFEKT!!!

post-31313-1247655253.jpg

post-31313-1247655269.jpg

post-31313-1247655288.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så gik turen til Café Hack. Vi fik lige chaufføren, som er en af mine forældres venner, til at køre en lille omvej ned i skoven ved tangkrogen, så vi rigtigt kunne nyde turen og lige få snakket sammen om den kæmpe oplevelse det var!

post-31313-1247655951.jpg

post-31313-1247655969.jpg

0

Del dette indlæg

Så kom vi ned på café Hack, og det var bare dejligt at 'festen' startede.

Det havde faktisk været super hårdt emotionelt at blive viet og alt virakken ved kirken. Det var en helt fantastisk oplevelse og man kørte totalt på endorfiner, men det var også skønt at få den del overstået, som man nok havde været allermest nervøs over!

Så det er en glad Sara der tager det først glas champagne ;)

post-31313-1247658646.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så skulle der skæres kage!

Den var bare blevet SÅ fin, og den skulle efter sigende smage fantastisk ;) Den var med hindbærmousse og hvid chokolade creme, men jeg nåede faktisk kun at få den bid Mikael gav mig... Godt vi gemte toppen til næste år!

post-31313-1247658868.jpg

post-31313-1247658889.jpg

post-31313-1247658902.jpg

0

Del dette indlæg

Café Hack var bare de PERFEKTE værter!

Der var fuldstændig styr på alting fra start til slut, så vi kunne spise kage, pakke gaver op og få tager diverse billeder.

Vi fik bare så mange gode gaver. Vi nåede ikke at åbne dem alle sammen på dagen, men det var også bare super hyggeligt at åbne dem dagen efter.

Blandt de større gaver kan nævnes:

Mine forældre: 2 designer vaser og 10.000 kr.

Mikaels forældre: 10.000 kr.

Og andet:

Saftpresser

Nikon D40 kamera med spejlrefleks

Samlet ca 5000 kr til oplevelser på bryllupsrejsen

Billetter til opera

Gavekort til opera, teater og restauranter

Og bestik, tallakner, krus, vin og køkkenting.... og meget mere :thumbsupsmileyanim:

Billedet er af de gaver der var kommet inden de fleste gæster - så der var mange....

post-31313-1247659227.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og nogle billeder fra trappen inden vi skulle op at spise.

Vi fik taget billeder af mig med mine veninder, Mikael med hans venner og med vores forskellige onkler og tanter. De blev bare rigtig gode, men jeg nøjes lige med at vise det vi fik taget af alle gæsterne.

post-31313-1247660121.jpg

post-31313-1247660135.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så de sidste billeder fra trappen uden for teatret.

Nu holder jeg så lige en pause inden vi tager fat på middagen. Jeg skal til Samsøe et par dage, så I må altså lige have tålmodighed!!!! BLEV DER SAGT!! :thumbsupsmileyanim:

Men nu har I også lidt at kigge på imens....

post-31313-1247660333.jpg

post-31313-1247660348.jpg

0

Del dette indlæg

Og så de sidste billeder fra trappen uden for teatret.

Nu holder jeg så lige en pause inden vi tager fat på middagen. Jeg skal til Samsøe et par dage, så I må altså lige have tålmodighed!!!! BLEV DER SAGT!! :)

Men nu har I også lidt at kigge på imens....

FANTASTISKE billeder.....I LOVE IT!!!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Din beretning er længe ventet... and what a rush! Måtte lige selv fælde en tåre, da du beskrev og viste stemningen i kirken. Det er super fedt med de mange billeder; billeder siger bare mere end 1000 ord! (Jeg kunne godt være interesseret i en pm med henvisning til fotografen og pris...) Og sidst, men ikke mindst; HVOR ER I ET SMUKT PAR!! Glæder mig til at læse "MIKSAS BRYLLUP - del II - den ucensurerede sandhed..." :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer