Guest Oldie

Hvem bor i svensken...

8 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke huske hvem det lige er der bor i Sverige - og som kan gøre sig forståelig på svenskisk ;) - kan I?

Jeg har brug for hjælp til at kontakte en butik i Göteborg, før jeg evt. færger over for at prøve kjoler - så pip lige hvis du kan hjælpe eller evt. ved hvem der kan :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan nemlig ikke finde en mail-adresse til dem - kuns et telefonnummer!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bor i Malmö og kan en smule svensk...

MEN min oplevelse med at sende emails til butikker er ikke for god... Selv forsikringsselskaber vender ikke tilbage på mails sendt via deres egen hjemmeside...

Hvad er det for en butik? Det kan jo være jeg kan hjælpe dig alligevel.

0

Del dette indlæg

Bare tag en dyb indånding, grib røret og ring.... Hvis du bare starter med at sige du er dansker og ikke taler for hurtigt så skal det nok gå :thumbsupsmileyanim: GG, det er først når de finder ud af at du forstår hvad de siger det begynder at blive spændende :cheerleader3:

Personligt har jeg ikke de store problemer med at komonikere med svenskere, men har også lidt familie der ovre. Giv dig god tid, så skal det nok lykkedes.

Held og lykke.

0

Del dette indlæg

Well, JEG har ikke problemer med at forstå DEM - det er omvendt!! :thumbsupsmileyanim: *g*

Det er denne butik jeg meget gerne vil prøve kjoler i: http://www.remanns.se/index.html

Jeg kan sejle over på en sviptur fra Frederikshavn - men jeg vil vide om de har modellerne først: Nemlig "Clarissa" fra Ronald Joyce og M97090 fra Modeca.

Redigeret af Oldie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer