anitaelise

Farvning af hår....

6 indlæg i dette emne

Jeg har lige bstilt tid til prøveopsætning af mit hår. Men er nu kommet i tvivl om jeg vil spendere penge på at hun farver det,eller jeg bare selv skal gøre det? Har haft farvet hår selv før, så jeg er ikke nybegynder på det punkt.

Ingen tvivl om hvad der er billigst, men hvad ville i vælge?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ville vælge at betale mig fra det, da det også handler om den luksus, det er at sidde og blive nusset om. Men også fordi, det nu er til den helt store dag, og der må en hårfarvning bare ikke gå galt, hvilket så sikkert som amen i kirken ville gøre, hvis jeg selv farvede det. :-)

0

Del dette indlæg

Jeg vælger selv at farve mit hår... :biggrin: Jeg er tidl. frisør, så er godt øvet på det område, hehe...

Jeg helfarver det selv og så overvejer jeg om jeg skal lave nogen striber... :cheerleader3: Hvis dette skal laves, laver min veninde dem for mig. HUn er ved at tage udd. Dejligt.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har også betalt mig fra det - men det gør jeg nu altid :biggrin: a jeg var yngre gjorde jeg det altid selv, men nu gider jeg ikke det mere - det er bare noget helt særligt at blive nusset om på den måde, og resultatet er jo også bedre, når det er en proff...

Fik også lige ordnet bryn i samme omgang, så nu er jeg klar på det punkt til om 2 uger :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg farver selv mit hår og gør det også op til den dag (det er ca. 1m langt...) evt. med lidt hjælp fra min søster. Det er jeg slet ikke nervøs for. Jeg ville aldrig lægge så mange penge hos en frisør som det vil koste for at få mit garn farvet - men nu er jeg jo også rigtig nordjyde ;-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer