Sign in to follow this  
Followers 0
Winnie Mikkelsen

Blomster til håret?

18 posts in this topic

Jeg søger fint hårpynt - gerne blomster i ivory/cremefarver - nogen der kender et godt sted? Det skal ikke være hårbøjler...

Det må gerne være lidt mere "eksklusivt" end det man kan købe i f.eks. Matas, glitter, Bilka osv.

:biggrin:

0

Annonce ♥

Jeg har ikke noget imod at handle over nettet men bare leveringstiden ikke er for lang - der er jo trods alt kun lidt over 3 uger til ;)

Jeg ville meget gerne finde noget i en dansk butik/netbutik så jeg havde dem til prøveopsætningen på lørdag, men ellers må jeg jo købe nogle billige nogle til det :biggrin:

0

Annonce ♥

Ja det har jeg...har bare ikke så meget forstand på blomster, hehe ;)

Det er min mors afdeling - men tror under alle omstændigheder at jeg gerne vil have nogle "falske" om ikke andet så hvis de friske falmer eller ryger af.

Kan fortælle at jeg søger noget á la denne (bare i ivory/creme/hvid):

il_fullxfull.79057616.jpg

Edited by Winnie Mikkelsen
0

Jeg havde falske blomster i mit hår til mit bryllup. Jeg gik ned i vors lokale 10kroners forretning og snakkede med ejeren omkring de blomster hun kunne bestille hjem. HUn viste mig et katalog over de blomster hun kunne få hjem og så valgte jeg den jeg gerne ville have. jeg klippede dem bare af helt ved "stammen" så at de havde en god stilk på, så er det nemmere at sætte en hårnål på, så at de ikke lige sådan ryger ud igen, ved dans osv..

Held og lykke :biggrin:

0

Annonce ♥

Jeg søger fint hårpynt - gerne blomster i ivory/cremefarver - nogen der kender et godt sted? Det skal ikke være hårbøjler...

Det må gerne være lidt mere "eksklusivt" end det man kan købe i f.eks. Matas, glitter, Bilka osv.

:biggrin:

Der er lidt her: http://www.ewas-brudetilbehor.dk/Brude+smy...ke/default.aspx

men de er desværre alle hvide

0

Annonce ♥

Da min veninde blev gift købte hun en spænde til håret uden noget på, også gik hun til blomsterhandleren hvor hun havde bestilt brudebuket og fik dem til at sætte friske blomster på spænden. Det var super flot lavet, måske det var en ide??

0

Jo, for jeg skal til kolding både i dag og i morgen - i øvrigt holder vi brylluppet i Kolding, hehe... ;)

Lad dig ikke narre af at jeg bor på Fyn - både min kæreste og jeg er jyder.

Jamen jamen! Så det jo ingen problem.

Jeg tør ikke sige, om de har flere, men jeg så dem i Liva på Galgebjergvej (bag Q8 ved Vejlevej).

Jeg skal selv derop senere, så kan jeg godt lige kigge om de stadig har dem..

0

Annonce ♥

Ewa> Det gør skam ikke noget at de er hvide, dog leder jeg efter en større blomst.

Jeg regner med at min frisure bliver noget á la denne:

blomst.jpg

Kolding2008> Ja, levende blomster ville også være ok, bare de ikke bliver for "tunge"

0