Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Ria

? ang. sko

7 posts in this topic

Hej..

Jeg valgte i dag at tag mine brudesko på for at få dem gået lidt til.. Jeg valgte at tag nylonstrømper på for min plan er jo at tag de der strømper(hedder de knæstrømper eller ?) på på selve dagen for at have lidt pæne ben på.

men da jeg gik lidt med strømperne i skoen føles det som om at skoene var lidt for løse til mig. Valgte så at tag strømperne af og stikke fødderne i skoene, hvor de så IKKE var løse i det. Derimod sad skoene mere fast på mig.

Så hvad gør jeg? Har fået af vide at man gør klogt i at have strømper på under kjolen. Men jeg gider nu heller ikke at have så løse sko at jeg føler at de falder af.

0

Annonce ♥

Jeg regner også med at have strømper på. Og nu når jeg tænker over det så sidder skoene da lidt mere løse med strømper.

Føler mine fødder svulmer mere op uden strømperne så skoene kan irritere. Derfor tror jeg er det er en god idé for mig at have strømperne på, og når der skal vises strømpebånd synes jeg også det er rart at have strømper på.

Mine sko er lukket foran og bliver det for varmt at have den på ryger strømperne og jeg har et par flotte sølv sko i baghånd.

0

Jeg regner også med at have strømper på. Og nu når jeg tænker over det så sidder skoene da lidt mere løse med strømper.

Føler mine fødder svulmer mere op uden strømperne så skoene kan irritere. Derfor tror jeg er det er en god idé for mig at have strømperne på, og når der skal vises strømpebånd synes jeg også det er rart at have strømper på.

Mine sko er lukket foran og bliver det for varmt at have den på ryger strømperne og jeg har et par flotte sølv sko i baghånd.

Mine er nemlig også lukket foran. Ja jeg tænker det samme med når der skal vises strømpebånd.

0

Du kan jo feks. starte med at have en lille sål i skoene, så de sidder bedre fast - og så kan du jo ta' dem ud når "skoene skrumper" ;)

0

Annonce ♥

Jeg følte også at jeg gled frema i mine lukkede brudesko, når jeg havde strømper på. Men så blev jeg anbefalet at købe sådan nogle gele såler til at putte ned i skoen - dem har jeg så købt, de er vist fra Scholl eller hvad det nu hedder, og kan købes hos de fleste skoforhandlere :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Vivian

0

Må hellere prøve at få dem købt - det kunne jo være at skoene så sad bedre når jeg har strømper på

0

Jeg skal have leggins på, for at undgå at have strømper på fødderne og for skjule lårbamserne lidt :thumbsupsmileyanim:

0