smuklingen

Fotomontage

5 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

For ca. en måned siden havde mine forældre sølvbryllup - en stor dag med mange billeder (we like :thumbsupsmileyanim: ), og derfor ville jeg lave en lille fotomontage til dem, som de kan mindes dagen!

For at fuldende det hele, skal deres yndlingssang selvfølgelig spille alt i mens billederne kører, men her opstår problemet.

Jeg skal bruge sangen "Bohemian Rhapsody" med Queen, men der er copyright på, når jeg spiller den på youtube.

Nogle der kan hjælpe! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen.

For ca. en måned siden havde mine forældre sølvbryllup - en stor dag med mange billeder (we like :thumbsupsmileyanim: ), og derfor ville jeg lave en lille fotomontage til dem, som de kan mindes dagen!

For at fuldende det hele, skal deres yndlingssang selvfølgelig spille alt i mens billederne kører, men her opstår problemet.

Jeg skal bruge sangen "Bohemian Rhapsody" med Queen, men der er copyright på, når jeg spiller den på youtube.

Nogle der kan hjælpe! :thumbsupsmileyanim:

Det er ikke en jeg lige har liggende, men kan du ikke muligvis skaffe den på biblioteket og så ligge den ind på din computer via media player? Altså så den ripper den. Så skulle den gerne virke... :cheerleader3:

Held og lykke med det. Sidder selv og bikser med min tale til min kommende, som også er en fotomontage...

Edit: Heidi var lige lidt hurtigere :)

Redigeret af Helena86
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer