krischris

pynt til bryllupskage

6 indlæg i dette emne

Vi er så heldige at vi har en i familien til at bage bryllupskagen og vi har besluttet at der skal marcipan udenpå. Vi har så været ved at kigge lidt efter pynt til kage, men synes kun jeg kan finde en dansk hjemmeside hvor jeg kan finde pynt til kagen.

Så er der nogen der kan komme med nogle foreslag af steder man kan købe sådan noget?????? Vi er på udkig efter røde chokolade hjerte. Det eneste jeg har fundet er sukkerhjerter..... har også set chokolade hjerter på en hjemmeside fra norge, men der kostede de 115 kr i fragt!!!

Håber der er nogen der kan hjælpe :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er så heldige at vi har en i familien til at bage bryllupskagen og vi har besluttet at der skal marcipan udenpå. Vi har så været ved at kigge lidt efter pynt til kage, men synes kun jeg kan finde en dansk hjemmeside hvor jeg kan finde pynt til kagen.

Så er der nogen der kan komme med nogle foreslag af steder man kan købe sådan noget?????? Vi er på udkig efter røde chokolade hjerte. Det eneste jeg har fundet er sukkerhjerter..... har også set chokolade hjerter på en hjemmeside fra norge, men der kostede de 115 kr i fragt!!!

Håber der er nogen der kan hjælpe :thumbsupsmileyanim:

Hej

Dejligt at have familien til at bage bryllupskagen.

Jeg ved ikke om du har prøvet www.kagebutikken.dk - de har i hvertfald en del pynt til kager.

Mvh. Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er da muligvis også på Babyklar - er du ikke??? Der er ihvertfald én med samme brugernavn som dig.

I så tilfælde er vi i terminsgruppe sammen, og jeg synes, jeg kan mindes, du også skal giftes hér snart. Er det ikke i august eller september, såvidt jeg husker?

Nå, men min kommende mand (om en uge, hihi) er jo bager og konditor, og han anbefaler et tysk firma - men der er jo så måske også noget med fragten.

Firmaet hedder Günthart, og de har ALT i hjerter og alt muligt andet! Tjek sitet: www.guenthart.dk :iloveyou:

Knuz

Heidi

0

Del dette indlæg

Du er da muligvis også på Babyklar - er du ikke??? Der er ihvertfald én med samme brugernavn som dig.

I så tilfælde er vi i terminsgruppe sammen, og jeg synes, jeg kan mindes, du også skal giftes hér snart. Er det ikke i august eller september, såvidt jeg husker?

Nå, men min kommende mand (om en uge, hihi) er jo bager og konditor, og han anbefaler et tysk firma - men der er jo så måske også noget med fragten.

Firmaet hedder Günthart, og de har ALT i hjerter og alt muligt andet! Tjek sitet: www.guenthart.dk :griner:-

Knuz

Heidi

Hejsa. Hvad er dit brugernavn på babyklar? Men jo det er mig, krischris fra BKapril 08 :thumbsupsmileyanim: Kan godt huske der er en mere derinde der skal giftes nu her, men kan da ikke lige huske hvem.

Jeg har prøvet at kigge på guenthart.de og der er også mange flotte ting. Men jeg kan ikke finde røde chokolade hjerter..... øv øv øv vil så gerne have de hjerter.....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer