SUC

Borddækning

31 indlæg i dette emne

Hej

Jeg skal giftes d. 12.06.04 og kan ikke beslutte mig for, hvilken farve duge og servietter, jeg vil have.

Jeg synes, jeg mangler lidt inspiration - er bange for, at det hele bliver lidt for kedeligt, hvis jeg vælger hvide duge, hvide servietter og blomsterdekorationer med røde/orange blomster.

Har I ikke nogen billeder af, hvordan jeres borde så ud (evt. inden gæsterne satte sig til bords). :dragon:

SUC

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej SUC

Jeg tror bestemt ikke dit bord vil blive kedeligt med det du nævner !! Jeg har desværre ingen billeder, men jeg har netop været til bryllup, hvor der var hvide duge, hvide servietter og hvide og grønne dekorationer !!

Selv kun med de farver (grøn og hvid) var bordet meget flot og absolut ikke kedeligt !!! :mellow:

Jeg regner selv med til vores bryllup at holde dug og servietter hvide, blomsterdekorationer i orange, og så bordkort + menukort i de orange/råhvide farver.

Held og lykke med dit videre valg !!

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej suc

Til mit bryllup havde vi også hvide duge og servietter, jeg havde så selv bundet små sløjfer til "drysse" rundt på om bordet, samt indkøbt nogle flotte japan servietter i som så blev foldet ind i de hvide stofservietter se billedet af den ikke helt færdige borddækning....

Knuser fra Flette

post-24-1084883545.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Lige et sidste...

Og så vil jeg i øvrigt sige at jeg synes et bord kan være smukt på alverdens forskellige måder. Hovedsagen er at det hele harmonerer...

Så det er i mine øjne ikke så meget et spørgsmål om hvorvidt et bord er kedeligt eller pænt men mere om det signalerer det man ønsker... Fx romantik, varme, elegance, hygge osv...

post-24-1084884682.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej jeg skal giftes d. 29.5.04 og vi har valgt hvide duge, flødefarvede servietter og vinrøde lys. Trikket med hvide duge er at du helt selv kan bestemme hvilken farve servietter, lys og hvilken farve bordpynten skal have. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif jeg skal nok ligge et billede ind så du kan se efter brylluppet. :romance:

PS. husk at holde et farvetema, så der er en rødtråd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Carina,

Blomsterdekorationerne blev lavet der, hvor vi holdte festen. Vi havde selvfølgelig aftalt med dem, at det skulle være med kroner og blomster i alle farver.

Jeg tror nu nok, at efter d. 14. maj, har de fleste velass. blomsterhandlere, boligbutikker og planteskoler taget et par kroner hjem.

Kig dig omkring og hvis du ikke har heldet med dig, vil jeg gerne sætte en undersøgelse i gang (ringe til feststedet og spørge...)

Held og lykke.

/Anette

0

Del dette indlæg

Forretten blev serveret på tallerken, så den stod på bordet iden gæsterne satte sig. Servietterne med oliven er således bare mellemlægsservietter og ikke en del af pynten http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Hej Cillekat

Ved du måske hvordan denne serviet er foldet. Har været inde og søge på nettet men har ikke lige kunnet finde denne.

Knus Helle

0

Del dette indlæg

Ved du måske hvordan denne serviet er foldet. Har været inde og søge på nettet men har ikke lige kunnet finde denne.

Nu skal jeg se hvor langt mine evner til at illustrere det rækker http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Servietten er ikke liiige til anledningen, men det var den bedste jeg lige kune finde :(

post-24-1085475858.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer