ABMMAN

Tale til min brud

6 indlæg i dette emne

Hej med jer alle, nu i (næsten) alle er brude ;)

Må i da kunne give mig et par pointers til den gode tale til bruden.

Hvad var det bedste ved talen til jer/hvad vil i gerne have jeres kommende mand skulle tale om?

I må jo have nogen idéer ;)

Jeg er også igang, men det er jo ikke så tit man stiller sig op og holder en tale til den i verden som man holder allermest af :thumbsupsmileyanim:

/Martin

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fortæl hende hvad det er der gør hende så speciel og hvorfor du elsker hende så højt..... Det er altid en sikker vinder.

Jeg tror slet ikke at min kommende holder tale hvis han kan få lov til at slippe, så jeg ville ønske at han gik op i det med liv og sjæl som dig! :thumbsupsmileyanim:

Til gengæld er han bare slet slet ikke romantisk, så det bliver svært for ham hvis han gør det. Jeg tvivler dog på det.

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg

Hehe, hvor er det modigt og romantisk at du skriver herinde... STÆRKT!!!

Nu skal jeg jo selv giftes d. 29. august 2009, så har ikke selv hørt min kære mands tale og ved hvad der fungeredegodt, men det vigtigste er at du er dig selv. Det skal ikke lyde fremmede eller indøvet, men til gengæld som noget du selv kunne finde på at sige en helt almindelig dag...

Og så må der selvfølgeligt godt være noget sjovt og noget romantisk der bringer tårene frem!!!

Men held og lykke med det. Vi tøser bliver jo så lette rørte på den store dag så 'No worries'!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tal til din kone (uh kan ikke lide det ord) Glem alle gæsterne, og kig ind i hendes øjne... Så finder du styrken til at holde en tale der kommer fra hjertet.

Hvis du gerne vil forberede dig en smule ;) så tænk på hvordan I mødte hinanden. Det første møde med hendes familie. Hvordan og hvornår du blev klar over at det var hende som du ville dele livet med. Du har jo helt sikkert været nede på knæ, men måske der er en lille historie du kan knytte til frieriet?

Min lillebror holdte en smuk tale til sin M i lørdags, da vi fejrede deres bryllup. Alt det ovenstående var ting som han gjorde og talte om. Og jeg var da ikke den eneste der måtte duppe en tåre væk fra øjenkrogen.

0

Del dette indlæg

Tusind tak for de vise ord ;)

Al opbakning modtages med kyshånd :thumbsupsmileyanim:

Jeg har også gået og tænkt, på de forsekllige ting som der er nævnt ovenfor, og det er da også sådanne ting jeg indtil videre har griflet ned.

Håber det går godt, er lidt nervøs dagen nærmer sig, men alligevel glæder jeg mig sjovt nok også ;)

Tænkte bare at det aldrig kunne skade at spørge herinde, det ser da ud til at alle er søde og rare og gerne deler ud af deres erfaringer osv.. Det synes jeg er supernice, og jeg må indrømme at jeg i den sidste tid har nappet en del idéer herindefra. ;)

Knus Martin

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer