Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Maja_B

Kysseklar læbestift..:-)

12 posts in this topic

Hej tøser

Skal snart ud og købe en læbestift til bryllupsdagen...men, men, men...

Jeg bruger ikke læbestift til dagligt, højest lidt lipgloss og synes der skal ske lidt mere på dagen.

Jeg leder efter en læbestift, som er holdbar og som har den der "diamant-effekt".

Der skulle vel ikke være en af jer tøser, som kan anbefale noget???

TAK

Mvh Maja

0

Annonce ♥

Jeg bruger normalt heller ikke læbestift. Men jeg gik ind i en matas og fik noget råd og vejledning omkring de forskellige typer. Jeg endte med èn fra L`ORÈAL som hedder New Infallible. Den består af 2 stifter. Den første er farven, og den anden er en blødgørende læbepomadeagtig ting som også holder på farven. God jagt

0

På min bryllupsdag brugte jeg maXfactors lip finity. Det er en farvet "gloss" som skal tørre og så ligges en anden gloss ovenpå for at give det glans.

Jeg skulle kun genopfriske den 1 gang i løbet af hele dagen og aftenen. Og den smittede ikke af på min mand når vi kyssede (hvilket han satte pris på med alle de gange der skulle kysses!)

lips_lipfinity_product.jpg

0

Annonce ♥

På min bryllupsdag brugte jeg maXfactors lip finity. Det er en farvet "gloss" som skal tørre og så ligges en anden gloss ovenpå for at give det glans.

Jeg skulle kun genopfriske den 1 gang i løbet af hele dagen og aftenen. Og den smittede ikke af på min mand når vi kyssede (hvilket han satte pris på med alle de gange der skulle kysses!)

Jeg er heller ikke så meget til læbestift.....men har købt "top-coat'en" dertil. SUPER flot gloss effekt, som fået i forskellige farver! NICE! Kan klart anbefales :-)

Mvh Theresia

0

Hej tøser

Skal snart ud og købe en læbestift til bryllupsdagen...men, men, men...

Jeg bruger ikke læbestift til dagligt, højest lidt lipgloss og synes der skal ske lidt mere på dagen.

Jeg leder efter en læbestift, som er holdbar og som har den der "diamant-effekt".

Der skulle vel ikke være en af jer tøser, som kan anbefale noget???

TAK

Mvh Maja

Hej Maja.

Først og fremmest tillykke:)

Jeg havde samme problem til mit bryllup, men fandt det helt perfekte "redskab", da jeg heller ikke er til rigtig læbestift.

Max factof lipfinity, color & gloss.

Den har to funktioner i én. Først en farve (som en vandfast!) og derefter en flot gloss, man tilfører ved behov i løbet af dagen. Farven smitter IKKE af, hvilket min mand var MEGET tilfreds med og jeg synes den var superflot på dagen.

Håber du kan bruge det til noget, i det mindste inspiration.

Held og lykke fremover.

Kram, Maja (!)

0

Annonce ♥

TAK FOR HJÆLPEN..:-)

Håber nu at være kysseklar til d.5 september

Mvh Maja

Hej Maja

Keg kan klart anbefale lipfinity colour and gloss fra max factor den klæber ikke og ens læber føles ikke tørre som jeg har haft erfaring med at lipfinity kan gøre

Hilsen Krestine :cheerleader3:

0

Jeg anbefaler også maXfactor Den var fantastisk til mit bryllup...

0

Annonce ♥