Kinai

Kjole og buket

13 posts in this topic

Hmmmm... hvilken buket type synes I egentligt egner sig bedst til en kjole som min??? Jeg er pludseligt kommet i tvivl om figuren på min buket. Jeg er dog ikke i tvivl om, at det skal være med ren hvide roser, men hvad passer sig bedst i figuren til en havfrue kjolen som min?? Stor, lille rund eller lang???

I piger har altid nogle gode tips og råd, så fyr endelig løs :thumbsupsmileyanim:

Jeg vedhæfter lige et billede af min kjole som den ser ud nu. Den mangler dog lidt rettelser på dette billede :balloons:

post-19304-1250021888.jpg

post-19304-1250021904.jpg

Edited by Kinai
0

Annonce ♥

hvor høj er du egentlig, Tanja?

Hvis du er et lille myr, ville jeg vælge en luftig buket, måske hængende.evt på en ramme af troldegrene?? Eller en rokokobuket.

Hvilke farver?? Synes jo at hvid vil forsvinde lidt, med mindre du går efter det undespillede...

kram Sanne :thumbsupsmileyanim:

0

Hvis du er et lille myr, ville jeg vælge en luftig buket, måske hængende.evt på en ramme af troldegrene?? Eller en rokokobuket.

Hvilke farver?? Synes jo at hvid vil forsvinde lidt, med mindre du går efter det undespillede...

kram Sanne :thumbsupsmileyanim:

Jeg har bare en kæmpe svaghed for de store hvide roser.... og de går også igennem i hele vores tema. Samtidig synes jeg også at der er vildt mange detaljer og pynt på kjolen, så farven skal ikke være for prangene, da kjolen skal have den primære opmærksomhed.

Jeg er 173 cm høj, så er det lille?

0

kram Sanne :badgirl:

Jeg har bare en kæmpe svaghed for de store hvide roser.... og de går også igennem i hele vores tema. Samtidig synes jeg også at der er vildt mange detaljer og pynt på kjolen, så farven skal ikke være for prangene, da kjolen skal have den primære opmærksomhed.

nej, så synes jeg godt du kan bære en buket af en vis størrelse. kikker billeder og vender tilbage

kram Sanne :thumbsupsmileyanim::balloons:

0

Annonce ♥

kram Sanne :)

nej, så synes jeg godt du kan bære en buket af en vis størrelse. kikker billeder og vender tilbage

kram Sanne :thumbsupsmileyanim::balloons:

Det vil jeg glæde mig til :badgirl:

0

Når kjolen ikke er så bred i det synes jeg det ville være rigtig fint med en tynd/hængende buket så det følger kjolens form og ikke overtager hele looket :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er egentlig ikke selv meget for det, men jeg forestiller mig en normal-størrelse tæt buket, enkel og med meget meget lange stilke og et simpelt bundet håndtag..

0

Jeg havde selv tænkt noget i denne stil, men vil gerne have jeres ideer og råd med på vejen :thumbsupsmileyanim:

post-19304-1249934979.jpg

0

Annonce ♥

Ved du hvad? Jeg kan faktisk bedre i dine egne forslag. De er enklere og roserne beøver faktisk ikke alt muligt for at være smukke. det er de jo i sig selv.

Som jeg plejer at sige: tænk med maven, det er der det rigtige svar er :thumbsupsmileyanim:

krammer Sanne :balloons::badgirl::)

0

Det er bare nogle super flotte buketter du har lagt ind. jeg følger lige med på sidelinien, da jeg selv har en kjole i havfrue snit, meget lignende din, også med en del detaljer, så jeg havde også selv tænkt, at det skulle være noget meget enkelt, så alle kjolens detaljer træder flot frem og ikke bliver overskugget af buketten... Så jeg er meget enig med dig i det hvide og enkle:-)

0

Annonce ♥

Hej

Jeg tror en alm dråbeformet buket ville være synd til din kjole

Jeg vedhæfter lige et billede af min buket, evt med blomsterne mere tætpakket og selve buketten 1-2 række mindre i omkredsen så den er e knap pså stor og med dufteranken hængende..

:thumbsupsmileyanim: Heidi

post-7757-1250008881.jpg

post-7757-1250008984.jpg

Edited by ryberg
0