Missfrance

Præludium - ENYA!

7 indlæg i dette emne

Hej Piger.

Vi har forskellige overvejelser omkring min "entrance" i kirken. (bla. overvejer vi at danse ind :thumbsupsmileyanim: )

Men men hvis vi skal gøre det på mere traditionel vis, så ønsker jeg at gå ind til et Enya nummer, da jeg synes at hendes musik er så højtidelig og rørende.

I den forbindelse har jeg brug for jeres hjælp til at finde det rette nummer???

Det må ikke være for langsomt og for sørgeligt.....så det er lidt en udfordring, da mange af hendes numre er i den katagori! ;)

Mine yndlings numre med hende er disse:

Orinico Flow VIDEO

Carribean Blue

We are free now

Hvad synes i? :thumbsupsmileyanim:

Kh Majken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sang nummer 1 er jo den mest kendte og den som er mindst "højtidelig" - Jeg kunne godt forestille mig at man kunne lave en flot koreografi uden at man skulle lave alt i slow...

Synes at sang 3 har en flot passage der omkring efter 1.10 minut :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skulle der være show over det - og godt humør, så ville jeg synes denne er genial http://www.youtube.com/watch?v=nahdSxEM9Og...feature=related -Eiii, det ville være dejligt med et par gospelsangere, der kunne synge den som postludium SUK

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Ihhh Lena der kommer altid så mange gode forslag fra dig! :thumbsupsmileyanim: Tak for det!!!!

Hvis jeg skulle gå ind til f.eks Enya, så skulle det bare foregå på helt traditionel vis og i den forbindelse er melodi nr 3 ret god, da den har forskellige passager og skift i stemning.

Forestiller mig at mine brudepiger skal gå ind til den første passage og så brudebørnene til den midterste (lidt glade) passage og så mig til sidst ved den mere langsomme del??!!!!

Uhhh det er ikke nemt når alt skal være så perfekt og timet!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer