Guest Dyssekaer

Rensning af brudekjole

3 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej med jer,

Jeg har tre spørgsmål ang rensning af brudekjole:

1.Hvor har I fået renset jeres brudekjoler i KBH? Ja, hos min lokale rensemand på Buddingetorv

2.Hvad kostede det? 675 kr ( der var så også en masse hundehår, palietter mm. på)

3.Gjorde de det tilfredsstillende? 100 % - han går meget op i at han siger fra hvis han ikke tør rense noget, specielt brudekjoler, da de er lidt tricky med at det fniller fnaller der er på sådan nogen - men jeg ville bare have min renset inden brylluppet - både pga af at vi har en sort hund som på magisk måde havde fået kastet et par ton ind på kjolen selv om den var i plastik og så fordi jeg gerne ville vide den var ren og duftede godt - jeg ville helt sikkert få det gjort en anden gang skulle det blive aktuelt ( ikke at jeg håber det hi hi)

Mvh

Maja

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har af godt grunde ikke fået renset min kjole endnu :thumbsupsmileyanim:

Men jeg har været nede hos renserimanden på Sundbyvester plads og aftale at jeg indlevere min kjole til rens. De sagde at det kommer til at koste omkring 400 kr og tager ca. 1 uge.

Vi skal holde fest både i Spanien og herhjemme så jeg skal have min fantastiske kjole på 2 gange :balloons::biggrin: derfor var det meget vigtigt for mig hvor lang tid de skulle bruge.

Men de sagde at de jo renser brudekjoler hver uge så der ikke er noget at være bekymret for. Og ja der hang jo i hvert fald 5-6 kjoler dernede så jeg mon ikke jeg er i gode hænder.

Malou

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer