meretecarsten

bryllup d 22

4 indlæg i dette emne

jeg skal giftes her om en uge og ville hører jer andre der skal det om hvordan det går med jer?? jeg synes selv jeg er ved at have pænt styr på det hele, jeg skal på mandag ud og prøve kjolen og håbe det de har syet om passer, så får jeg den med hjem, så er der også styr på den, på onsdag skal jeg få ordnet negle og fredag på kroen med alle tingene så skal og bare vente på det bliver lørdag... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sådan ser min gameplan klar for den sidste uge:

Mandag: prøvehår og massage(til en stresset brud)

Tirsdag: hente kjole og møde med præst

Onsdag: give Gjerrild Kro de sidste instrukser og køre alle de kreative ting derud

Torsdag: afslapning med Claus og Emil og 16:30: selvbruner v Bodycare i Randers

Fredag: luksus pedicure og manicure, med fransk manicure på begge, og ordne bryn

Lørdag: øhmn, jg hvad var det nu lige???? Nå ja, møde op i kirken i det korrekte outfit

synes osse vi godt med, så egentlig er der ikke noget at stresse over

knus Sanne :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar:

Redigeret af susanne nicolaisen
0

Del dette indlæg

Vi skal også giftes den 22.08

Her er min gameplan for næste uge..

Mandag: printe "to do" liste til serveringspersonalet, øve brudevalsen, tjekke med ølmanden

Tirsdag: Øve brudevalsen

Onsdag: Frisør - farves, hente strømpebånd hos veninde, øve brudevalsen, besøge babysitter sammen med vores søn

Torsdag: Hente kjole, ha negle på, hentes bukserne til vores søn, hente champagneglas og stofservietter, handle de sidste ting, øve brudevalsen

Fredag: Hente frugt til velkomsten, Hente blomter, øve brudevalsen, dække borde, lave blomsteropsatser, hæve de sidste penge.

Lørdag: 9.00 frisøren kommer, 10.30 kjolen på, 10.55 køres mod kirken

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer