Sign in to follow this  
Followers 0
pigen20

selvbrunercreme

8 posts in this topic

Hejsa alle zillaer... :)

Jeg er ude efter en selvbrunercreme, men ved ikke rigtig hvad jeg skal vælge, det skal jo selvfølgelig gerne være god, og os gerne til en billig penge.. hihi :cheerleader3: Hvad kan i alle skønne zillaer anbefale???

:) Sabina

0

Annonce ♥

jeg er rigtig glad for Clarins. De er selvfølgelig ikke de billigste, men de leverer et naturligt resultat, hvis man gør forarbejdet ordentligt. Altså exfolierer grundigt.

knus Sanne :cheerleader3::):)

0

Uhh jeg ville slet ikke anbefale en selvbruner creme - jeg bruger selv en bodylotion med selvbruner i - det synes jeg giver et bedre resultat - man bliver i hvert fald ikke orange!

Men det jeg bruger mest og er mest glad for er selvbruner servietter fra Comodynez - det er simpelthen et vidunderprodukt! Du skal selvfølgelig igennem forarbejdet ligesom hvis du skulle creme, men her er det SÅ nemt og du får ikke creme mellem fingrene. Jeg har endnu ikke oplevet at få striber af det og jeg har solgt en del af dem på min tidligere arbejdsplads. Servietterne koster ca. 10 kr. pr. stk og du kan nøjes med 2 til hele kroppen - ofte kan du købe dem i en sampak, hvor du får en med gratis.

Nogle kan også godt lide spraytan - SunSpa Tan-in-a-can - personligt er jeg ikke meget for den, da den let kan give skjolder, hvis man ikke holder den langt nok væk fra kroppen og så fandt jeg ud af at jeg fik noget der mindede om nældefeber på undersiden af armen da jeg prøvede det... Tan-in-a-can er temmelig dyr og man kan hurtigt komme til at bruge en hel dåse for at dække ordentligt.

Håber du finder det, der virker bedst for dig :cheerleader3:

0

Hej med dig

Jeg bruger en selvbruner til ansigtet fra clinique. Den er jeg utrolig glad for. Blander den med min favorit creme (½ af hver) og det giver et rigtig flot og naturligt resultat - og det er let at styre hvor brun man bliver. Der er mange rigtig gode produkter i den dur efterhånden, men jeg er desværre ret sart mht parfume og kemikalier, så jeg tåler kun clinique......og den er i hvert fald god :-)

Mvh Theresia

0

Annonce ♥

Piz buin er et rigtig godt (og billigt) mærke .

Det giver en flot brun farve, og ikke den orange farve.

Men ellers kan jeg anbefale at blive spray tannet - det koster mellem100-2oo kr

0

Jeg hopper også med på anbefalingen af piz buin - tror snart jeg har været alle mærker igennem og denne her passer helt klar bedst til mig :bearhug:

0

:biggrin: Der er kommet et nyt mærke der hedder MONNÈLL de forhandler selvbruner til ansigt og hals med en skøn duft. Produkterne kan ses på www.monnell.com man bestiller ved forhandler pr. tlf eller mail, så sendes varen sammen med faktura. Der er åbenthus i Silkeborg d. 29. november fra 14-17 hvor der er mulighed for at prøve deres produkter. Alle gæster denne dag får en flot gave til en værdi af 200 kr. Bruger selv hele serien som er et kæmpe hit, den renser og giver fugt helt ned i dybden og efterladen huden smuk og blød.
0

Jeg er kosmetolog og har arbejdet rigtig meget med selvbruner. Den bedste og mest naturlige uden kanter pletter osv, synes jeg er den helt flydende fra Lancome. Man tager den på en vatrondel som skintonic og den har den flotteste farve og den kan faktisk kun lægges rigtigt :-) :)

0

Annonce ♥