heidi sigaard

kæreste udsendes inden bryllup

6 indlæg i dette emne

hej jeg skal lige ud med noget....

min kæreste er i lære som lastvognsmekaniker, inde ved flyvevåbenet, ja han er soldat, men det er sådan er de normalt ikke sender lærlinger ud, men det er hele hans deling der skal sendes ud, vi fik det afvide i onsdags, vi havde ferie da alle de andre fik det afvide, så de er godt igang med alt planlægningen, det er da heldigvis ikke afganistand eller irak, det er ikke afgjort endnu, det skal for folketinget onsdag, men der endnu ikke andre lande der har sagt ja til det, der vil være udsendelse først i december og først i maj, de skal være udsent i 4 1/2 måned, vi skal vies den 31/07 2010, så jeg beder jer krydse finger for at han kommer mellem det første hold, for ellers skal brylluppet rygges.

det er en del af hans job at blive udsent og det ved jeg, og det må vi tage en dag af gangen. på mandag får de afvide hvem der skal afsted med hvem og hvornår, min kæreste møder ind tidligt for at fortælle at vi skal giftes det ved de endnu ikke der ude, og så håber vi at de tager det med i overvejelserne.

tak fordi i ville lytte skulle bare lige havde det ud.

knus heidi

Redigeret af heidi sigaard
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

åååhhh nej dog, det lyder da forfærdentlig hårdt, at han skal udsendes. Mine tanker er lidt, om i måske skulle vie jer på rådhuset inden udsendelsen, så i er bedre sikret, hvis der skulle ske noget (7, 9 13, og banke i bordet), og så kan i holde bryllup med vielse i kirken, som i har planlagt. Og jeg krydser selvfølgelig fingre for at han bliver sendt med, som de første, så han når hjem til jeres store dag

0

Del dette indlæg

Hej Heidi

Skulle hilse fra min kommende mand og sige at det nok skal komme med i overvejelserne og at det sikkert ikke bliver et problem. Så helt ro på :-)

Jeg skulle hilse fra Carsten og sige at din kæreste skal huske kaffen på mandag :thumbsupsmileyanim:

Knus Vinnie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Heidi

Skulle hilse fra min kommende mand og sige at det nok skal komme med i overvejelserne og at det sikkert ikke bliver et problem. Så helt ro på :-)

Jeg skulle hilse fra Carsten og sige at din kæreste skal huske kaffen på mandag :thumbsupsmileyanim:

Knus Vinnie

det skal jeg lige sige til ham :fløjt:

jeg kommer lige med mere information om hvordan det udvikler sig onsdag....

0

Del dette indlæg

Hej Heidi

Knus Vinnie

det skal jeg lige sige til ham :fløjt:

jeg kommer lige med mere information om hvordan det udvikler sig onsdag....

Jeg har sendt dig en PM

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer