Guest septemberpar

Kirkehæfter

7 indlæg i dette emne

Hej Piger.

Jeg skal lige høre har i haft et udkast af jeres kirkehæfter med til Pæsten, den dag i var og snakke med ham?????

Er der nogen der har fået at vide at i ikke må lave hæfter??????

Min kærste har nemlig gjort mig helt nervøs, fordi han ikke mener at vi selv må lave dem.

Knus fra Heidi

Redigeret af septemberpar
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Jeg har ikke noget udkast med til præsten, vi skal selv til præst her på tirsdag.. Jo man må godt selv lave dem, går bare ud fra at du lige nævner det for præsten når i mødes, at du meget gerne vil lave dem.. :thumbsupsmileyanim:

Klem Sabina

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Jeg har ikke noget udkast med til præsten, vi skal selv til præst her på tirsdag.. Jo man må godt selv lave dem, går bare ud fra at du lige nævner det for præsten når i mødes, at du meget gerne vil lave dem.. :thumbsupsmileyanim:

Klem Sabina

Hej Sabina

Okay tak for dit svar.

Jeg har lavet et udkast til vores kirkehæftre, så jeg tror jeg vil tage det med på torsdag, når vi skal snakke med præsten.

Knus fra Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg mailede vores foreslag til præsten, så det var på forhånd godkendt. Præsten var bare glad for at sangene var samlet et sted og roste dem rigtig meget

knus Sanne :thumbsupsmileyanim: :fløjt: :super:

Hej Sanne

Det var også det jeg tænkte, at pæsten lige kunne godkende hæftet inden. Og jeg synes også at det er dejligt at det hele er samlet et sted.

Knus fra Heidi

0

Del dette indlæg

Hej

Så har vi været ved præsten, og han var yderst imponeret af både salmevalg og vores kirkehæfte. Så nu skal de bare en tur i "trykkeriet" så er de klar til den store dag.

:) Nu er der kun 15 dage til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Knus fra Heidi

Redigeret af septemberpar
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer