Guest l0uise

Hvordan skjuler jeg graviditet

16 indlæg i dette emne

På lørdag skal jeg til polterarbend hos en veninde.

Der er bla. vinsmagning på programmet, og jeg eeelsker god vin :)

Nu er jeg jo så meget tidligt gravid, men hvordan undgår jeg, at pigerne finder ud af det, når jeg nu ikke går ombord i alkoholen??

Det er lige før, jeg har lyst til at blive hjemme, for jeg ønsker ikke at de får mistanke om det på nuværende tidspunkt..

What to do??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja.. men den er desværre lidt søgt, da vi ingen bil har.

Vi bor i København og skal til PA i Odense og har sammen med to veninder haft bestilt togbilletter i en evighed :ilovebryllupsklar:

-den er ikke nem..

Uh ja, så er gode dyr jo... :) What to do..? Hmm... Er du lige på noget penicilin?? Det kan man jo ikke blande med alkohol...

0

Del dette indlæg

Vi bor i København og skal til PA i Odense og har sammen med to veninder haft bestilt togbilletter i en evighed :denmarkflag:

-den er ikke nem..

Uh ja, så er gode dyr jo... :) What to do..? Hmm... Er du lige på noget penicilin?? Det kan man jo ikke blande med alkohol...

Har overvejet det, men to af venninderne er læger og een er farmeceut, så jeg føler mig lidt på tynd is, hvis de mener at man godt kan blande.. :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Vi bor i København og skal til PA i Odense og har sammen med to veninder haft bestilt togbilletter i en evighed :denmarkflag:

-den er ikke nem..

Har overvejet det, men to af venninderne er læger og een er farmeceut, så jeg føler mig lidt på tynd is, hvis de mener at man godt kan blande.. :ilovebryllupsklar:

Aaarrhhhh... Så er du da også havnet i rigtig uheldigt selskab, når det handler om at lyve sig syg... ;) Hmm... Jeg må melde pas :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uanset hvad så opnår man en masse spørgsmål vedr ens "sygdom" hvis man pludselig ikke har lyst til et glas vin og er på den ene eller anden kur. Dog kan det måske undgås hvis man opfinder en lidt "pinlig" sygdom - sådan en ingen har lyst til at spørge ind til. Min svigerinde (der altså ikke var gravid og var i behandling) kunne ikke drikke pga en eller anden mide i maven?!!! Jeg undlod simpelthen at spørge ind til det (men jeg troede nu alligevel hun var gravid, hvilket hun jo så altså ikke var).

Du kan også bare lave snigeren og lade som om du drikker. Du ved tage et glas vin i hånden og så kun skåle. Jeg har faktisk engang i mine unge dage drukket en fyr under bodet i vodka, da jeg fyldte mit glas med vand :)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

hmmm.. ja.. når der ikke er nogen bil du kan køre..... så er det lidt besværligt. Men man kan jo lige pludslig blive allergisk over for nogle af de e stoffer der i rødvin. Derfor må du hellere lade vær med at drikke rodvin, problemet kan så opstå senere på aften, hvor jeg så ville bringe en hovdepinde i spil.. Eller sige at du efter sidste fest havde det så dårligt og ikke kunne huske havd du lavede at du denne gang vil holde dig ædru, så du kan huske det hele.. Bare nogle forslag..

0

Del dette indlæg

Tror nu også jeg ville holde på pinicilli. Hvis de er læger vil de jo netop absolut ikke sige du skal drikke.

Eller ondt i ryggen og du tager derfor smertestillende piller. Det må jo heller ikke blandes... og du er nervøs for med alkohol indenbords så kommer du til at lave bevægelser der gør, at du får endnu mere ondt i morgen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, kender godt din situation. Har selv stået i den her i sommers, da et par veninder jeg var ude og spise med gerne ville hen og have drinks efter maden. Jeg kunne så ikke holde min mund og sagde jeg var gravid (det var dagen efter jeg havde testet positiv, så det var lidt modigt). Men en blærebetændelse med tilhørende pencillin er aldrig helt skidt. Eller som mpindj foreslog: en virus på balancenerven lyder da heller ikke som en skidt undskyldning.

Men hvad med at sige det til den kommende brud inden I skal ud? Altså sådan nogle dage i forvejen tænker jeg, så kan hun være med til at henlede de andres fokus når du siger nej tak til vin? Så er det kun hende og dig der ved det og du har en allieret..

0

Del dette indlæg

Tøser..

1000 tak for Jeres hjælp!

Jeg endte med at alliere mig med min tætteste veninde, som ville være den første til at opdage, at jeg ikke drak rødvin.

Tidligt på selve dagen spurgte min anden veninde om jeg var gravid.. Det var helt ud af det blå, og jeg ville ikke lyve, når hun spurgte direkte.

...Altså havde jeg nu to allierede :blush:

Til vinsmagningen smagte jeg på vinen -og min ene allierede drak resten. Og resten af aftenen var der mange andre, der heller ikke drak alkohol, så det blev slet ikke noget problem.

Så med to afsløringer klarede jeg dagen, som var super god -og den kommende brud var lykkelig for sin PA :cheerleader3:

Taaaak piger :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer