Sign in to follow this  
Followers 0
Guest HenrietteLN

Vintagekjoler...

7 posts in this topic

Når vi skal giftes næste sommer vil jeg ikke have en hvid brudekjole. Jeg forestiller mig en farvet kjole, gerne vintage.

Jeg er forhåbentlig gravid og kan derfor ikke købe noget for om laaaang tid, men hvor finder jeg gode vintagekjoler? Har I nogle gode fifs om butikker (irl såvel som på nettet)?

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for links! Men er der mon nogen der kan anbefales fysiske butikker også?

Jeg er forhåbentlig gravid og hvis jeg har jeg termin ca. 1 måned før mit bryllup, så det vil blive lidt presset at skulle købe noget på nettet...

Nu ved jeg ikke, hvor du bor henne, men i Århus er der en masse hyggelige, overfyldte, fantastiske genbrugsbutikker. Hvis du kommer hertil, vil jeg meget gerne sende dig en liste.

Krydser fingre for graviditeten :cheerleader3: :cheerleader3: :blush:

0

Hejsa

Hvis du er ude efter "ægte" vintage og kommer forbi Kbh, så er der ingen vej uden om FN92!

mener det er i Lars Bjørnsstræde....

De har også netbutik: www.fn92shop.com

Uha, det er lækre sager... Der er et specielt afsnit for brudeudstyr - eller tjeck lige hans customized hårdimser/hatte - suk!

0

Hejsa

Hvis du er ude efter "ægte" vintage og kommer forbi Kbh, så er der ingen vej uden om FN92!

mener det er i Lars Bjørnsstræde....

De har også netbutik: www.fn92shop.com

Uha, det er lækre sager... Der er et specielt afsnit for brudeudstyr - eller tjeck lige hans customized hårdimser/hatte - suk!

Gud, det var da et farligt sted for mig at gå hen... :thumbsupsmileyanim: Hvor er det godt, at den fysiske butik er lukket lige nu... Er lige ved at DØ over hattene... *suk*

0