Guest lill1981

Så er det ved at være snart

5 indlæg i dette emne

Ja, der er jo en del af os der skal gå ned af kirkegulvet d. 26 september. Håber I alle er ved at være klar. Jeg fik lige lavet bordkort og pakket de små gaveæsker i går aftes..pyha, så er det da gjort. Nu mangler vi kun nogle småting og så kan lørdag bare komme. Har også set at det, indtil videre i hvert fald, skulle bliver godt vejr. Så det krydser vi fingre for.

Ikke noget spørgsmål i denne omgang..bare en lille "Held og lykke" til os alle. Pøj pøj med forberedelserne.

Knus Anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, der er jo en del af os der skal gå ned af kirkegulvet d. 26 september. Håber I alle er ved at være klar. Jeg fik lige lavet bordkort og pakket de små gaveæsker i går aftes..pyha, så er det da gjort. Nu mangler vi kun nogle småting og så kan lørdag bare komme. Har også set at det, indtil videre i hvert fald, skulle bliver godt vejr. Så det krydser vi fingre for.

Ikke noget spørgsmål i denne omgang..bare en lille "Held og lykke" til os alle. Pøj pøj med forberedelserne.

Knus Anita

Hej Anita

Ja vi er også næsten klar. Lige en fridag imorgen til de sidste småting. Tre dage på arbejde og så går det vist løs fra fredag morgen... :-)

Håber i får en uforglemmelig dag. Det er jeg sikker på vi nok skal få :-)

0

Del dette indlæg

Hejsa.. :thumbsupsmileyanim:

Ja nu går det også snart løs for mig og min kommende mand.. Vi har alle tingene på plads synes vi selv, der er vist kun lige et par småting vi skal have lavet.. Dejligt der er styr på det..

Men men men, nu er jeg bare blevet mega forkælet så håber virkelig på det kan nå at forsvinde inden på lørdag, fordi det vil da ikke være særlig fedt at gå og pudse næse hele dagen..

Så gode tips søges for at komme af med den forkølelse så hurtigt så muligt... :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Vil da også lige øsnke alle Jer andre et super godt og dejligt bryllup på lørdag, og håber virkeligt at vejret er med os alle.. :cheerleader3:

Knus herfra

0

Del dette indlæg

Vi er også klar... så klar som man nu kan blive :thumbsupsmileyanim:

Vi har lige afleveret bordkort mm. til restauranten, så er der styr på det.... jeg prøvede min kjole i går, og til min store frygt er den blevet for stor over brystet og i taljen, så jeg måtte lidt i panik ud og finde en skrædder der kan nå og tilpasse, jeg fandt heldigvis en, og jeg har derfor været inde og aflevere den i dag og skal hente den fredag morgen.... stress i sidste øjeblik :-)

Håber i alle får en rigtig god dag, og jeg håber at vejret arter sig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til Angelgirl

Så gode tips søges for at komme af med den forkølelse så hurtigt så muligt... :bearhug::thumbsupsmileyanim::griner:-

Kan kun sige: ECHINAFORCE og masser af det. Det plejer at hjælpe mig. Du skal ikke tage dig af doseringsvejledningen på flasken. Man kan sagtens tage mere de første par dage for at få slået forkølelsen ned (ved jeg fra min søster, som er uddannet materialist).

Mange hilsner fra Tanja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer