AkaGitte

Gitte & Jesper's bryllup d. 19. september 2009

184 indlæg i dette emne

Annonce ♥

17. september 2009

Det var dagen, hvor jeg skulle sprayes kl. 10 hos Bricks Spa & Wellness..

Det blev rigtig godt, desværre har jeg ikke lige nogen før og efter billeder.. Men det kan anbefales. :thumbsupsmileyanim:

Dagen gik også med at få det sidste krea lavet, da vi skulle pynte op dagen efter.

Jeg fik også lavet negle på mig selv, blev selv godt tilfreds med resultatet..

post-34315-1253467121.jpg

0

Del dette indlæg

18. september 2009

Puhaaaa, dagen før..... Der var stress på...

Vi skulle først pynte lokalet op og ej hvor blev det bare super flot. Lokalet måtte vi først begynde på kl. 14, da der skulle være et lille arangement om formiddagen. Vi blev færdige der omkring kl. 17.

post-34315-1253468734.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Da vi havde fået pyntet lokalet op, var det tid til at Amanda og jeg skulle med mine forældre hjem...

Der skulle vi sove... Da jeg så skulle sige "vi ses i kirken imorgen, skat" tudede jeg... Det var en så underlig følelse.. Og kunne slet ikke lade være..

Vi fik mysset "vi ses" som sidste gang som kærester og afsted tog amanda og jeg..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Amanda og jeg kunne slet ikke finde ud af hvad vi liiiige skulle gå i gang med først, da vi kom hjem til mine forældre...

Skulle vi spise først eller skulle vi pakke tingene ud, så de var klar...???

Vi spiste først... MEN bagefter, ja så blev de ting vi skulle have på gjort klar i STOR stil....

Her er Amandas ting gjort klar...

post-34315-1253470251.jpg

Redigeret af AkaGitte
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjolen havde min mor også hængt ud...

Min mor og jeg brugte også noget tid på at snøre ryggen... Min mor skulle lære hvordan man gjorde, så det blev helt ENS hele vejen ned.. :thumbsupsmileyanim:

Det brugte vi lidt tid på, det var hygge... :thumbsupsmileyanim:

post-34315-1253470835.jpg

0

Del dette indlæg

Aftenen gik med at Amanda malede på kontoret sammen med Bedstefar.. og jeg fik skrevet min tale til Jesper... Amanda hjalp mig så til sidst, fordi så kunne vi lave en sammen... Husk lige tøsen er 7 år... Men hun ville sige et par ord til far og det skulle være mens jeg holdte min tale... Årh det kunne jeg ikke stå for og selvf. skulle hun det... Så vi lavede en der var fra os begge...

Kl. 23 daffede Amanda og jeg i seng, vi ringede til Jesper, som var alene hjemme med hunden og sagde godnat...

Der gik 2 min så snork sov Amanda.... Jeg derimod havde lidt besvær med at sove... (tror det var fordi det ikke var min egen seng, haha...)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer