AkaGitte

Gitte & Jesper's bryllup d. 19. september 2009

184 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Her fik vi en sang fra Amanda.. Vi fik to store hjerter og så skulle hver gæst skrive deres navn på et lille hjerte.. Det skulle vi klistre på det store hjerte, så vi kunne huske hvem der var med som gæst :balloons:

Det hænger også fint på kontoret nu.. :cheerleader3:

post-34315-1254580373.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så holdte Jespers stedfar tale.... Og hold op den var sjov... Jeg har virkelig dummet mig MANGE gange over for hans familie, og det kom jo selvfølgelig frem der, alle de små historier...

En af dem er at den første sommer Jesper og jeg kom sammen, var jeg hjemme hos hans mor og stedfar for at grille.. Der var også mange andre.. Nå men så siger Allan (hans stedfar) om jeg vidste hvad der ville ske 1. okt. 2010?? Nææææ, det gjorde jeg ikke... Så siger han...: Der vil de lave retskrivnings ordbogen om og fjerne alle I'er og erstatte dem med Y'er.... SHIIIIT råbte jeg og farede op ad min stol og sagde "så kommer jeg til at hedde GYTTE!!!! Og uden at tænke over det, først bagefter.. at sikke da noget SLUDDER!!!

Så hele hans tale var lavet at alle I'er var fjernet og erstattet med Y'er.... hahah... det var nu meget sjovt... og folk grinede helt vildt.. heheh...

post-34315-1254580856.jpg

0

Del dette indlæg

Så holdte hans lillebror tale...

Den gik på at det nu var ham og Maria der førte os sammen... hehe... og andre dumme ting JEG havde lavet.. hehe...

Han havde købt et lærred, som gæsterne så skulle male på hver især.. Så kunne vi hænge det op og tænke tilbage på en god dag...

post-34315-1254581022.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde jo selvfølgelig skiftet slør, da jeg godt vidste hvad der skulle ske efter brudevalsen.. hehe...

Har bare ikke lige billeder af hvor jeg fik rykket mit slør.. Men HOLD op de var som gribber.. haha...

Men Jespers strømpe klipning er der... Læg lige mærke til den fine lakering han SELV har lavet.. HAHA...

post-34315-1254591187.jpg

post-34315-1254591195.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer