FrkHelle

Transport med DHL

12 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at købe et kagestativ i Tyskland.. argh.. tysk!!

Jeg er en hval (må være det modsatte af haj!) til tysk, så humper igennem skriften. Jeg kan se, at forsendelse sker via DHL.

Et sted på nettet finder jeg ud af, at DHL vist svarer til Deutsche Post?

Afsendelse fra Tyskland via DHL - hvem leverer i DK?

Hvis det er andre ens PostDK - fx DHL - hvordan får man så fat i pakken, hvis man ikke er hjemme ved levering? De kan vel ikke bare hentes på posthuset?

Har ikke bil, så vil nødigt skulle ud i alt mulig virvar..

Håber nogle kan hjælpe!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg køber bl.a. marsvinefoder i Tyskland, og det bliver sendt med DHL til Danmark.

De er YDERST effektive og pålidelige. Jeg har aldrig haft problemer med dem. Hvis ikke vi har været hjemme, har vi en aftale med dem om hvor de skal stille pakkerne. I starten smed de en seddel i postkassen, med et tlf nummer så vi kunne ringe og aftale hvornår de kunne komme med pakken. Da jeg ringede, aftalte vi at de fremover skulle stille pakker, hvis ikke vi var hjemme.

Oplever dem som LANGT mere fleksible (og ikke mindst hurtigere) end PostDanmark - og de er endda meget billige... Sidst fik jeg tilsendt 17kg foder via DHL - det kostede kun 6,90 euro (= cirka 50kr).

0

Del dette indlæg

Jeg har samme erfaring med DHL de er langt hurtigere og nemmere at finde nye løsninger med. Samtidig har jeg altid fået et trackning nummer når jeg bestiller fra tyskland så jeg ved hvornår den komme så jeg kan forsøge at være hjemme.

Håber du får dit kagestativ

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejer at købe et kagestativ i Tyskland.. argh.. tysk!!

Jeg er en hval (må være det modsatte af haj!) til tysk, så humper igennem skriften. Jeg kan se, at forsendelse sker via DHL.

Et sted på nettet finder jeg ud af, at DHL vist svarer til Deutsche Post?

Afsendelse fra Tyskland via DHL - hvem leverer i DK?

Hvis det er andre ens PostDK - fx DHL - hvordan får man så fat i pakken, hvis man ikke er hjemme ved levering? De kan vel ikke bare hentes på posthuset?

Har ikke bil, så vil nødigt skulle ud i alt mulig virvar..

Håber nogle kan hjælpe!

Hej Helle

Kunne du ikke lige smide et link???? Er selv på udkig efter stativer

TAK :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej :)

Jeg for gerne sendt mine pakker til min arbejdsplads, når de ikke kommer med post DK.

Det skal selvfølgelig lige være i orden med arbejdspladsen, men kunne ikke se hvad det skullle gøre.. ;)

0

Del dette indlæg

Hej :)

Jeg for gerne sendt mine pakker til min arbejdsplads, når de ikke kommer med post DK.

Det skal selvfølgelig lige være i orden med arbejdspladsen, men kunne ikke se hvad det skullle gøre.. ;)

Har ikke noget arbejde pt. Er lige blevet godkendt til fleksjob, så skal først til at søge et..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha ja tysk er heller ikke min stærke side. Men google translate har dog gjort det muligt at købe flere gange fra tyskland så det kan lade sig gøre, har da hver gang fået det bestilte og det har være det rigtige. Som ofte kommer det hjem indenfor meget få dage.

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke bestilt endnu... is i maven?? :) regner med at L kommer hjem i morgen og så vil jeg lige snakke med ham så vi er sikre på, at det er det rigtige vi bestiller...

Sig bare til hvis der er noget der skal hjælpes med.... taler flydende tysk :)

Vh

Mona

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke bestilt endnu... is i maven?? :) regner med at L kommer hjem i morgen og så vil jeg lige snakke med ham så vi er sikre på, at det er det rigtige vi bestiller...

Sig bare til hvis der er noget der skal hjælpes med.... taler flydende tysk :)

Vh

Mona

Fedt! -HAHA- Tak -HAHA- Det skla jeg lige huske.. for mig og tysk..........

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer