Guest teebee

Hår og make up - stylist?

11 posts in this topic

Hej alle Zillaer

Har lige brug for nogle gode råd og ideer mht. makeup og hår. Kunne nemlig vildt godt tæke mig ikke at skulle stresse rundt på dagen, men have en til at komme hjem til mig. Ved bare ikke om det er muligt, for dyrt osv.

Så er der nogle af jer vidunderlige brides to be eller married women som kender en stylist i eller i nærheden af aalborg, som man kan få til at komme hjem til en på dagen?

Eller er der nogle som har et tip til en rigtig god frisør i Aalborg?

Håber i kan hjælpe :)

Mange bryllupshilsner fra

Edited by teebee
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa -HAHA-

SKal selv have sat hår og lagt make-up ved Esko, Gram og Holmegaard i Urbansgade af Pernille Gram. Hun er vildt dygtig, og så vidt jeg ved, kører hun gerne ud. Men altså - prisen er også rimelig høj..

Du kan finde deres hjemmeside HER

Der kan helt sikkert findes andre frisører som er billigere i Aalborg, hende her er bare MIN frisør ;) Jeg synes, det er så vigtigt, at man føler sig rigtig tryg ved sin frisør i al almidelighed, men i særdeleshed ifm sit bryllup, så jeg har valgt at se bort fra prisen :)

Held og lykke.

Helt enig - mere vigtigt at man kan slappe af end prisen er lidt høj -HAHA-

Og mange tak for tippet! Dem vil jeg lige kigge lidt nærmere på :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kan varmt anbefale Per Busk frisørsalon, der ligger på Vesterbro, ret tæt på Tyren. Han er rigtig dygtig og tager vidst ikke en bondegård for en opsætning/styling af håret.

Andre jeg har læst om synes at Maria S i Vingårdsgade er super dygtig, der har jeg også hørt mange gode ting fra og Chao Chao nede på Mølleå arkaden... Der er jo frisøre nok at vælge mellem, så er det bare lige hvad der passer dig.

Jeg kender knap så mange, som tager ud, men der var en, som nævnte herinde, at der er en fra Vodskov eller Grindsted, som køre ud og sætter hår og lægger makeup og jeg kan selvfølgelig ikke lige huske, hvad hun hedder...

Du kan også kigge i disse tråde - HER og HER og finde inspiration - der er i hvert fald en liste af anbefalinger.

Håber du finder, hvad du søger i hvert fald :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg kan varmt anbefale Per Busk frisørsalon, der ligger på Vesterbro, ret tæt på Tyren. Han er rigtig dygtig og tager vidst ikke en bondegård for en opsætning/styling af håret.

Andre jeg har læst om synes at Maria S i Vingårdsgade er super dygtig, der har jeg også hørt mange gode ting fra og Chao Chao nede på Mølleå arkaden... Der er jo frisøre nok at vælge mellem, så er det bare lige hvad der passer dig.

Jeg kender knap så mange, som tager ud, men der var en, som nævnte herinde, at der er en fra Vodskov eller Grindsted, som køre ud og sætter hår og lægger makeup og jeg kan selvfølgelig ikke lige huske, hvad hun hedder...

Du kan også kigge i disse tråde - HER og HER og finde inspiration - der er i hvert fald en liste af anbefalinger.

Håber du finder, hvad du søger i hvert fald :)

Tusind tak for det!

Har overvejet Maria S, netop fordi mange anbefaler hende. Men vil også lige tjekke de andre ud :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på Esko holdet - glæder mig tol at se hvad Pernille kan gøre ved mit amme-postfødsel hår og lidt tørre hud :)

Også mange varme ord de får fra forskellige sider. Tyder lidt på de kan få os alle til at ligne prinsesser :) De står også højt i mine overvejelser

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne anbefale jeremy Aardestrup, som bl.a. Har arbejdet for dior i London. Han stylede mig på min bryllupsdag og er / udover at være super dygtig /også særdeles behagelig og rimelig i pris. Du kan finde ham på Facebook...

Cathrine/ rosen

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg vil gerne anbefale jeremy Aardestrup, som bl.a. Har arbejdet for dior i London. Han stylede mig på min bryllupsdag og er / udover at være super dygtig /også særdeles behagelig og rimelig i pris. Du kan finde ham på Facebook...

Cathrine/ rosen

Tak - Ham vil jeg lige kigge lidt nærmere på :balloons:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :)

SKal selv have sat hår og lagt make-up ved Esko, Gram og Holmegaard i Urbansgade af Pernille Gram. Hun er vildt dygtig, og så vidt jeg ved, kører hun gerne ud. Men altså - prisen er også rimelig høj..

Du kan finde deres hjemmeside HER

Der kan helt sikkert findes andre frisører som er billigere i Aalborg, hende her er bare MIN frisør ;) Jeg synes, det er så vigtigt, at man føler sig rigtig tryg ved sin frisør i al almidelighed, men i særdeleshed ifm sit bryllup, så jeg har valgt at se bort fra prisen :)

Held og lykke.

Hej!

Hvad koster en brudeopsætning dér? Synes ikke umiddelbart jeg kunne finde en pris på deres hjemmeside??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Melder mig på Esko, Gram & Holmegaard - holdet:

Pernille kom hjem til mig og lavede hår + make up på dagen, og jeg var ovenud tilfreds :)

- Var ellers meget skeptisk, mht. at få lagt make up, da jeg ikke bruger så meget til dagligt, og ville hade at se "malet" ud. Men det blev så fint og holdt hele dagen - ligesom håret....

Så piger: GLÆD JER :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hejsa

Melder mig på Esko, Gram & Holmegaard - holdet:

Pernille kom hjem til mig og lavede hår + make up på dagen, og jeg var ovenud tilfreds :)

- Var ellers meget skeptisk, mht. at få lagt make up, da jeg ikke bruger så meget til dagligt, og ville hade at se "malet" ud. Men det blev så fint og holdt hele dagen - ligesom håret....

Så piger: GLÆD JER :)

Hvor meget måtte du betale for det?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer