Guest louisecasper

Fra frk. til fru. d. 26. juni 2010

188 indlæg i dette emne

Sikke en masse fine ting du har gang i, det bliver spændende at følge dig nu når i skal giftes samme dag som os.

Synes altså det er en super sød og ikke mindst sjov ide at Ludwig skal være jeres ringbærer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg fået billederne fra kjoleprøvning af min veninde. Faktisk var det anden gang jeg prøvede brudekjoler. Begge gange har jeg prøvet hos Bride Fashion i Virum....

Første gang jeg var derinde var for 3 månederne siden. Den dag prøvede jeg en masse kjoler med en masse forskellige snit... Jeg fandt da også en kjole som jeg fik lagt til side, men efter jeg kom hjem og så på billederne var jeg bestemt ikke tilfreds... Og gudskelov for det...

3 måneder efter (i lørdags) var jeg så inde for at prøve kjolen jeg havde lagt til side.. Hold da op, den var denne gang ALT for stor... og blev endnu engang bekræftet i at det ikke skulle være den...

Jeg fik herefter den ene efter den anden kjole på og jeg blev mere og mere håbløs... Jeg tænkte at jeg måske bare var for kritisk... MEN... Mens jeg var mest bedrøvet kom KJOLEN... Jeg kunne allerede se det da den hang på bøjlen pakket ind i plastic. De havde lige fået den hjem... Jeg fik kjolen på og var FULDSTÆNDIG SOLGT. Den var alt hvad jeg ønskede mig. Knækket hvid, blonder uden perler, romantisk, pompøs..... Oven i det viste det sig at jeg havde tabt mig så meget at jeg pludselig skulle have en størrelse 36 (hvorimod kjolen jeg havde lagt til side var størrelse 40). Det skal lige siges at jeg gennem det sidste halvandet år har tabt mig næsten 30 kg, så det her er bare SÅ VILDT. Alt det jeg har slidt så hårdt får har nu båret frugt og jeg skal på min bryllupsdag bære drømmekjolen i størrelse 36, hvilket jeg aldrig har turdet drømme om...

Nok snak... I vil jo sikkert gerne se billederne... :thumbsupsmileyanim:

post-38629-1257931622.jpeg

post-38629-1257931632.jpeg

post-38629-1257931640.jpeg

post-38629-1257931647.jpeg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitationer første udkast

Her er så det første udkast til invitationer og menukort... Billederne er ikke blevet så gode, da de er taget med computeren... Jeg er ikke helt tilfreds med farverne men ellers er de blevet okay...

Først invitationen...

post-38629-1257938572.jpg

Redigeret af louisecasper
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er du smuk i din kjole :thumbsupsmileyanim:

Kan rigtig godt lide jeres invitationer og menu kort. De er super anderledes fordi de er så rustikke. Jeg synes det er rigtig fedt - tit bliver bryllupsinvitationer lidt pussenussede.

Kan godt forstå din tvivl omkring lavendel-temaet. Jeg er ikke sikker på jeg vil sætte lavendel til de rustikke invitationer og menukort - men det er selvfølgelig kun min mening. Synes derimod ideen med æbler og pærer er super godt, synes det passer bedre til det rustikke

0

Del dette indlæg

Har netop fundet på en ide til velkomstsange... Vi havde ellers tænkt os, at vi nok bare ville droppe det...

Ideen er at der ved hver kuvert skal ligge et nodepapir hvor der under noderne skal stå teksten til velkomstsangen...

Tænker at man kan trykke det på noget brunt papir for at få det til at ligne gammelt nodepapir... Billedet jeg har fået inspirationen fra er dette...

post-38629-1257953599.jpg

post-38629-1258455891.jpg

Redigeret af louisecasper
0

Del dette indlæg

Hejsa

Sikke en fin kjole og en masse god inspiration du har fundet dig.

Jeg vil bare lige advare dig imod brugen af lanvendel - jeg er selv meget overfølsom overfor lavendel og da lavendel dufter ret kraftigt, ville jeg blive nødt til at forlade festen med det samme, da jeg får voldsom migræne af det.

Bare lige et indspark til dine overvejelser - der er sikkert ikke mange der er overfølsom over for det, men jeg synes bare at du skulle vide det.

God planlægning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal i have allesammen for de søde ord... Det er altid dejligt at blive bekræftet i sine valg... :-)

Til Sissse - tak for dit indspark... Det an du selvfølgelig have ret i... Jeg tror nu også mest jeg hælder til pærerne...

Til Sarah77 - sikke en skøn Ludvig du har. Hvor er han kær.. Det må ligge til navnet... :-)

Jeg har iøvrigt fået af vide af mine brudepiger, at jeg ikke skal tænke mere på noget blåt, gammelt og nyt... Det er allerede noget de er igang med at planlægge. Fantastisk med så dejlige veninder...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og lige lidt billeder af kjolen bagfra

Amen hvor er du smuk! Flooot kjole! :biggrin: Hvis jeg ikke havde købt min på gigant tilbud, havde jeg kigget efter en magen ved :denmarkflag: Og tillykke med vægten! Jeg fødte her i juni, og var dødnervøs for aldrig at komme ned i str. igen, så jeg ved hvilken varm mavefornemmelse der spræder sig, når man skal giftes i en str. 36 trods alt ! Godt gået!!

Redigeret af Linebine
0

Del dette indlæg

Stort tillykke med vægttabet - jeg ved hvor svært det er at tabe sig efter ikke bare en graviditet men 4, så GODT GÅET :biggrin:

- og så ser du jo fantastisk ud i din kjole, hvor er den FLOT!

Jeg er helt vild med din idé med pærer som bordkort. De vil blive rigtig fine sammen med dine nodekort :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hvor er i dog søde allesammen... Tak for de dejlige ord.

Der er sket en lille ændring i hvordan invitationerne skal se ud, så har ikke fået prisen på dem endnu... Men men... vil da lige fortælle hvordan ændringen bliver...

Invitationen skal bestå af fire stykker "papir" hvoraf det ene stykke papir skal være cirka som det udkast jeg har sat ind. De tre andre stykker papir skal være program for dagen, ønskeliste og praktiske informationer (toastmaster, gavekoordinator, adresser samt kort information om muligheden for overnatning)... De fire stykker papirer skal samles i en bunke hvor det forreste stykke papir skal være udkastet med knappen... For at holde sammen på dem skal der et papir vikles om. De to billeder jeg er blevet inspireret af har jeg lige sat ind. Billedet med de fire papirer bliver nogenlunde som de fore papirer der skal samles i bunken. Billedet af de blå invitationer illustrerer hvordan papiret skal vikles om "de fire stykker papirer".

Farven på papiret der skal vikles om blir nok den grønne farve og så bare med en smal guldkant for oven og forneden (som så kommer til at passe til knappen).

Tror det blir rigtig flot... Jeg får det hele trykt og det eneste jeg selv skal gøre er at brænde kanterne...

post-38629-1258454941.jpg

post-38629-1258454977.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer