vicki13579

Slkeborg-viborgbrude

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mette i østergades frisør i Kjellerup (midt mellem Viborg og Silkeborg) lavede mit hår og make up... begge dele for under 800 kr og det blev helt fantastisk flot :-)

Ville gerne ligge et bedre billede ind af det flotte pynt under sløret, men har ikke fået alle billeder endnu :-)

post-36988-1254396256.jpg

Redigeret af Vinnie78
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er fast tilhænger af Bøgvad i Silkeborg :thumbsupsmileyanim:

1. gang de blev brugt var til min fætters bryllup. Der blev de valgt fordi det var nemt at de kunne klare både hår og make-up

2. gang var til mine forældres sølvbryllup. Denne gang faldt valget på dem, da de havde opsteget mine forventninger med hensyn til både håret og make-up men ikke mindst også behandlingen af mig.

3. gang var til min kusines bryllup, hvor vi begge fik ordnet hår og make-up - endnu engang var jeg ovenud tilfreds. Jeg præsterede faktisk dengang at ændre mine ønsker midt i processen og det klarede de også

4. gang jeg skal bruge dem, er når den 26/6-10 når jeg selv skal giftes. Jeg har overhovedet ingen betænkeligheder ved at bruge dem, for de er så super dygtige!

0

Del dette indlæg

Jeg er fast tilhænger af Bøgvad i Silkeborg :thumbsupsmileyanim:

1. gang de blev brugt var til min fætters bryllup. Der blev de valgt fordi det var nemt at de kunne klare både hår og make-up

2. gang var til mine forældres sølvbryllup. Denne gang faldt valget på dem, da de havde opsteget mine forventninger med hensyn til både håret og make-up men ikke mindst også behandlingen af mig.

3. gang var til min kusines bryllup, hvor vi begge fik ordnet hår og make-up - endnu engang var jeg ovenud tilfreds. Jeg præsterede faktisk dengang at ændre mine ønsker midt i processen og det klarede de også

4. gang jeg skal bruge dem, er når den 26/6-10 når jeg selv skal giftes. Jeg har overhovedet ingen betænkeligheder ved at bruge dem, for de er så super dygtige!

Uh, hvor er det fantastisk at høre, når det nu var dem, jeg også overvejede :cheerleader3:

Kan du huske noget om priser? Og har du evt. nogle billeder, du vil dele med os?

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, hvor er det fantastisk at høre, når det nu var dem, jeg også overvejede :thumbsupsmileyanim:

Kan du huske noget om priser? Og har du evt. nogle billeder, du vil dele med os?

Priserne kan du finde på deres hjemmeside - men jeg synes det er ret fornuftige. Tror kun lige jeg har billeder fra mine forældres sølvbryllup, men lige nu findes de på en død computer, men leder lige i mine forældres computer også

0

Del dette indlæg

hvis det må ligge i mellem silkeborg og Viborg, så vil jeg anbefale salon Capello i Hammel. Iben er bare super dygtigt og så har hun ret fornyftige priser. Jeg bruger hende, som min faste frisør, da hun kan finde ud af at klippe og sætte mit umulige tynde tjavser

0

Del dette indlæg

Clinic Him and Her i Gjern er en kombineret frisørsalon og skønhedssalon. De 2 medarbejdere (en firsør og en kosmetolog, der er ved at uddanne sig til frisør) er begge rigtig søde, og jeg har været glad for at blive klippet dernede.

Jeg synes ikke det er specielt dyrt, men har ikke undersøgt markedet ret meget, da det gav sig selv for mig at det var der jeg skulle hen på min bryllupsdag. :loveboard:

Udover brudehår og -make-up har det også pakketilbud (brudens wellness pakke og gommens wellness pakke) der bl.a. udover hår og make-up indeholder pedicure og manicure.

Se mere på deres hjemmeside. De har også online booking, hvilket jeg altid bruger. :)

0

Del dette indlæg

Clinic Him and Her i Gjern er en kombineret frisørsalon og skønhedssalon. De 2 medarbejdere (en firsør og en kosmetolog, der er ved at uddanne sig til frisør) er begge rigtig søde, og jeg har været glad for at blive klippet dernede.

Jeg synes ikke det er specielt dyrt, men har ikke undersøgt markedet ret meget, da det gav sig selv for mig at det var der jeg skulle hen på min bryllupsdag. :loveboard:

Udover brudehår og -make-up har det også pakketilbud (brudens wellness pakke og gommens wellness pakke) der bl.a. udover hår og make-up indeholder pedicure og manicure.

Se mere på deres hjemmeside. De har også online booking, hvilket jeg altid bruger. :)

Jeg er ny i Silkeborg og har ledt efter lys og lygte efter en frisør der ikke koster en krig. Og man må da sige at Clinic him and Her lever op til det så tror helt sikkert det skal prøves:) Og så bor mine svigerforældre ikke ret langt derfra så det er perfekt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ny i Silkeborg og har ledt efter lys og lygte efter en frisør der ikke koster en krig. Og man må da sige at Clinic him and Her lever op til det så tror helt sikkert det skal prøves:) Og så bor mine svigerforældre ikke ret langt derfra så det er perfekt :)

Glad for at jeg kunne hjælpe :o

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer