Frøkensarah

Fortællingen om Lars og Sarahs eventyrbryllup d. 5/9-09

62 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej alle i søde piger. Det er da helt fantastisk at logge på til så mange søde hilsner og kommentarer :cheerleader3:

Og der er jo gået alt for lang tid, siden jeg startede min beretning, men jeg vil forsøge at gå videre fra det tidspunkt, jeg slap, for har stadig MANGE billeder til gode at vise jer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Efter vielsen holdte vi reception. Ja, vi blev jo bare på stedet, så det var smart. Mens vi var ude og folk sagde tillykke, var der nogle der havde ryddet det hele fra vielsen, så da vi kom ind igen, var alt klar til kagespisning og Asti :bearhug:

Så her følger et par billeder af kagen, som min svigermor har kreeret :thumbsupsmileyanim:

zn0pom.jpg

30sydjo.jpg

Lars har en gammel veteranmotocykel, så selvfølgelig skulle vores topfigur være denne (som ligner rigtig godt): Har dog selv fundet den på Ebay :cheerleader3:

35d2dtv.jpg

Redigeret af Frøkensarah
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det tid til, at vi gør vores indhug i den lækre kage

(Bemærk lige hvem der har hånden øverst :cheerleader3: )

1zguirc.jpg

207lqf4.jpg

Lige et billede med hele min familie i baggrunden :thumbsupsmileyanim:

k2edxx.jpg

247xk.jpg

Og så ind i munden, og Lars er total klar til ikke at få det uden om munden

15fosc8.jpg

Redigeret af Frøkensarah
0

Del dette indlæg

Så gør vi klar til at finde ud til der, hvor vi skal have bryllupsportrætter (Ved Møllen, hvor vielsen skulle have været) Og hvilken bedre måde at gøre det på ind at køre derud i en rød Mustang :thumbsupsmileyanim:

ap9yc3.jpg

30xbocw.jpg

2nvtdmx.jpg

2yvou3d.jpg

Redigeret af Frøkensarah
0

Del dette indlæg

Så kommer bryllupsportrætter fra Melby Mølle - stedet, hvor vores vielse skulle have været. Men nøj, det var godt vi ikke gjorde det, for det blæste en halv pelikan, da vi var der :thumbsupsmileyanim:

Ved bilen

2uggunb.jpg

Ved gennemgangen under Møllen

2ntv1fp.jpg

Trappen op til Møllen

15eu5g9.jpg

Foran døren ind til Møllen

11h52rt.jpg

2czdfyq.jpg

Redigeret af Frøkensarah
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billede af ringene

a46cjk.jpg

Og brudebuketten

2mdicn7.jpg

Og vi kysser farvel for fotoshootet

sgo21f.jpg

PS: Vores fotograf var så rørt over denne fotosession, at han var nødt til t knibe en tåre på et tidspunkt. Han synes vi var så søde og dejlige at være sammen med :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Frøkensarah
0

Del dette indlæg

Festen :thumbsupsmileyanim:

The Happy Couple arriverer til festen (efter en halvvåd tur i mustangen :bearhug: )

j8hekx.jpg

Og Lars byder gæsterne velkommen - og orienterer om gaveæskerne til gæsterne (som blev rost meget :cheerleader3: )

2le2mi9.jpg

Og så bliver der klinget på tallerknerne første gang :loveboard:

9rmyhc.jpg

Redigeret af Frøkensarah
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter min fars fantastiske tale, kom der ögså en sang fra mine forældre. Selvfølgelig camoufleret i en russisk veteranmotocykel (næsten magen til vores, men også kun næsten :thumbsupsmileyanim: )

29pq887.jpg

Et billede af billedene i sangen

2sb4v3q.jpg

Redigeret af Frøkensarah
0

Del dette indlæg

Og så blev det tid til den længe ventede tale fra min skat

ayrciv.jpg

En meget forelsket brud

15wdyc4.jpg

Og ikke nok med en tale, Lars spillede også Heaven af Bryan Adams til mig. Sikke en mand, jeg har fået mig :thumbsupsmileyanim:

2j1v3px.jpg

Og et lille møss

20tj6o2.jpg

Redigeret af Frøkensarah
0

Del dette indlæg

Jeg sagde også et par ord til min mand, inden jeg gav "ordet" til to veninder, som sang "my best friend" a Tim Mcgraw til Lars.

2vs3ztd.jpg

Sangerinderne springer over i denne omgang - i stedet bliver det til lidt kys fra ægteparret :thumbsupsmileyanim:

2pzh7ae.jpg

Og så var det tid til at stå på stolene

90wztl.jpg

Og kysse under bordet (uhh, dejligt med lidt privatliv..eller)

2czh4p.jpg

Redigeret af Frøkensarah
0

Del dette indlæg

Og så var der da også Sømandens vise eller nowet eller var det sejler op ad åen..

2s0mr9l.jpg

Og så var der tale for forloveren, sang fra Lars forældre og tale fra min søs - hvilket jeg overhovedet ikke forventede. Og hun gjorde det bare så godt :thumbsupsmileyanim:

Og så var der også en del kysserunder

2w3deyo.jpg

nytn3s.jpg

Redigeret af Frøkensarah
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så var det tid til at vise strømpebånd

snpgtc.jpg

Og boxershorts

mkfaz6.jpg

Min søster og bror havde fundet en sang, hvor jeg skulle vise mit lånte, gamle, nye og blå. Så mig op på en skammel og vise mit strømpebånd 2 gange til - da det både var det gamle og blå (min mors strømpebånd). Kjolen var det nye og armbåndet min datters dåbsarmbånd - heldigt med tynde håndled :thumbsupsmileyanim:

10cj11w.jpg

Redigeret af Frøkensarah
0

Del dette indlæg

Der var mange andre indslag. Lars bror (som også var toastmaster) og venner holdt også deres taler, og så havde mine veninder også fundet på en lille leg - måske I kender den..

2qajs69.jpg

Meget underholdende :thumbsupsmileyanim:

Og så havde min søster, som jo også var brudepige (er du vimmer, hun har haft travlt) og forloveren fundet på, at at vi skulle have en gave hver måned det første år af vores ægteskab. Der blev trukket lod blandt gæsterne, og blandt gaverne var der fx. et græskerhoved i oktober, æbleskiver i december - rigtig god ide. Vi venter spændt på vores græskerhoved i denne måned :cheerleader3:

Redigeret af Frøkensarah
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg slutter en helt igennem fantastisk dag (vi gav op klokken 4.00 og hengav os til lagnerne :bearhug: ) af med et par billeder, der bare fortæller så meget, hvordan vi havde det hele dagen. En dag i ren lykkerus og kærlighed.

33cqeth.jpg

jh61d5.jpg

Det er FEDT at være gift :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Redigeret af Frøkensarah
0

Del dette indlæg

Kl. 10.30, blev det så min tur (har desværre ikke billeder af frisuren bagfra, men resultatet er en fletning, der går fra en side til den anden). Se forvandlingen:

Først skulle der lidt curlere i og så blev make-uppen lagt:

672hxf.jpg

245hh7s.jpg

2u8hv1l.jpg

21cba89.jpg

Curlerne er taget ud og make-uppen er lagt:

fn6x3b.jpg

jrwhhh.jpg

Et nærbillede af make-up omkring øjnene:

rbgn89.jpg

Og så med slør-på og det endelig resultat:

ao0vud.jpg

Puha, så manglede jeg bare kjolen.. :17:

Hvor er du bare gude-smuk...SNYD!!

Jeg jeg låne dit ansigt et døgns tid i 2011??

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor har jeg nydt din beretning....man kan næsten mærke stemningen og kærligheden strømme ud af billederne! Suuuuk.... :cheerleader3:

Så TAK fordi du ville dele det med os herinde.....og må lige tilføje at du er helt fantastisk smuk (er helt vild med din frisure) -WauW!!!! :17:

Kh Majken

0

Del dette indlæg

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW :cheerleader3:

Hvis jeg bliver bare halvt så smuk som dig på min bryllupsdag, vil jeg være meget lykkelig.

Jeg har da sjældent set en smukkere brud, og hvor stråler I bare om kap af lykke.

Fantastiske billeder :17: Synes dit ansigtsudtryk da du viser strømpebåndet frem er SÅ fedt!

Stort tillykke med brylluppet og den nye status som frue.

Mange hilsner fra Tanja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer