mtn

vi vil uskyde vores

7 indlæg i dette emne

bryllup til oktober mdr. 2010 for vi kan begge 2 bedst lide efteråret, og tænkte på at bryllupsbillederne kunne blive så flottede med visne blade om os. sånu er der så lige et år igen til vi skal giftes men det går jo hurtig igen. vi skulle ellers giftes den 21 aug. 2010. Vi ved ikke hvad dag det bliver endnu

marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

pas på med at udskylde brylluppet kun pga du kan lide efteråret. Er også helt vild med efteråret selv, men det kan jo ligeså godt være en våd og regnfuld dag, og så er det ærgeligt at have udskudt det hele pga vejret. Men skal nok krydse fingre for at det bliver en smuk dag med mange flotte visne orange blade :17:

0

Del dette indlæg

Det ved jeg kodt med hensyn til vejret men er det dårlig vejr så tager vi det med, for det er da noget vi ikke selv kan bestemme over, så hvidt jeg husker var det også dårlig vejr her den 21 aug. i år men det skal nu ikke forhendre en god dag. så vi krydser finger for det bliver dejligt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også bare I skal gøre det - jeg er så glad for at vi har valgt denne årstid - skal giftes på lørdag - vi får det smukkeste vejr og de smukkeste billeder på en grøn græsmark med skovens vidunderlige røde, gule og brune farver i baggrunden op mod en forhåbentlig helt klar blå himmel - så bliver det vist ikke mere idyllisk :17:

Og jeg har hele vejen igennem tænkt at når vi valgte denne årstid håbede vi på godt vejr i stedet for at regne med det - som man jo ofte gør om sommeren. Der bliver man skuffet hvis det siler ned eller er gråt - er det nu udgangspunktet bliver man jo glædeligt overrasket når man står med så skøn en vejrudsigt som vi eksempelvis gør! Og det var også fantastisk vejr i lørdags, så so far har der været to fantastiske lørdagen ud af tre i oktober :cheerleader3:

Ydermere slipper man for at ens gæster sveder trand fordi der er 35 grader plus lidt til i et dårligt ventileret festlokale, hvor ventilationen skal slukkes hele tiden for ikke at støje henover sange og taler. (taler af erfaring - ar prøvet dette scenrie - det er skrækkeligt - derfor vi valgte oktober)

Held og lykke med det hele :)

- Tina

0

Del dette indlæg

Hejsa nu har jeg også fået snakket med præsten og det sted vi skal holde det, og begge har sagt ja til at flytte dagen. :17: så nu skal vi giftes i uge 41 den 16 okt. 2010

så nu x vi finger for det bliver godt vejer.

hilsen Marianne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer