Fru Vestergaard

Din for evigt...

82 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er jo desværre ikke alt, der går som det skal på sådan en dag. Her kommer lige et par af vore kiksere:

1. Jeg var overhovedet ikke nervøs op ad formiddagen. Men 20 sekunder før jeg skulle ind i kirken sagde det "wuuscchhh" i min mave og en million sommerfugle begyndte at blafre. Derfor er billeder af min far og mig op af kirkegulvet desværre ikke særlig gode.

2. Michael havde glemt at sætte natmaden på køl - hjemmelavet minestrone. Så da han kom ind til festlokalet og opdagede det, ja så måtte han igang igen.

3. Michael kunne ikke få kagen til at hænge sammen på den rigtige måde - så han måtte "klistre lidt" sammen med marcipan og hvad han nu havde ved hånden. Kagen ser derfor lidt "rustik" ud - hvilket jo passede meget godt til lokalerne. Desuden smagte den HIMMELSK!!!

4. Michaels drenge havde fået tøj hos Lillys. Begge sæt var dog lidt for store - så min mor rettede det til. Bukserne kom så desværre til at hænge for sig selv i vores garderobeskab.... Og Michael kunne ikke finde dem lørdag kl. 13.00.... Han troede at de var blevet glemt inde hos Lillys da vi havde tøjet derinde og blive dampet op i ugen op til..... øvøvøv......

Men derudover var det en fantastisk dag......

Vil I se flere billeder?????

Er I sikre? :biggrin:

OK - godt så......

Her kommer et billede fra kirken......

post-36674-1258027454.jpg

0

Del dette indlæg

Og her er et mere fra kirken - hvor man kan se min stolte datter.....

post-36674-1258027560.jpg

Jeg ligner til gengæld en, der har fået sure citroner til morgenmad. Det var naturligvis ikke tilfældet - men jeg kæmpede med at styre mig selv, kjolen, følelserne og meget mere......

Redigeret af cnx
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der blev naturligvis kastet en masse ris udenfor kirken - de billeder springer jeg dog over, synes de er for forvirrende....

På billederne fra nu af har bruden så ca. 100 riskorn siddende i håret - det ligner maddiker eller andet lækkert og var ikke til at få ud pga de to dåser med hårspray jeg i forvejen havde i håret.....

Her to billeder fra bilen (en lånt Jaguar) der kørte os ind til byen.....

post-36674-1258028186.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der stemningsbilleder fra Ørsteds Parken. Det var en SÅ smuk efterårsdag - og selv om stormen havde raset i dagene op til, ja så var der altså stadig blade på træerne og vi fik taget enkelte gode billeder..... Døm selv....

post-36674-1258028403.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi fik en gave fra min datter - en Georg Jensen billederamme til vores bryllupsbillede.... Det var naturligvis min mor, der havde sørget for dette og det er jeg rigtig glad for. Men som det vist ses tydeligt her, ja så blev jeg så rørt over det brev hun havde skrevet til M og mig..... Det tog i øvrigt to timer!!! at pakke gaver op. Vi fik rigtig mange lækre ting - dog også en del, der skal byttes til noget, der passer bedre i vores husholdning/hjem....

post-36674-1258029574.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-36674-1258030346.jpg

Et lidt sløret billede, men det siger lidt om den glade og meget intense stemning, der herskede hele dagen. Jeg har mange billeder, hvor en hånd berør en skulder indforståede smil og lukkede øjne i nydelse..... Det er fantastisk at blive gift og at VÆRE gift!

Redigeret af cnx
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer