Guest Mygge

Kokken og Jomfruen

16 indlæg i dette emne

Hey Piger..

Vi havde bestemt os for at bestille med fra kokken og Jomfruen fordi min mor har prøvet dem for noget tid siden samt kendte andre som var meget glade for deres service. Dette blev vi enige om for måneder siden. Problemet er bare at nu har min forlovede været til en julefrokost hvor maden var derfra - han syntes at der var en god mængde men at det var en meget trist oplevelse at spise det. Han har derefter hørt andre sige at de også syntes dette.

Er der nogle af jer som for nyligt har spist mad fra kokken og jomfruen? hvad er jeres vurdering?

Håber lidt på at det var den billige kuvertpris ved julefrokosten som var skyld i at kvaliteten ikke var så god.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var nogen stykker der havde en fast julefrokost tradition hvert år, og hvert år bestilte vi fra Kokken og Jomfruen, og hvert år blev det ringere og ringere. Ville aldrig bestille derfra ud fra mine erfaringer med dem, og kender mange af samme mening....

Men derfor er der sikkert også mange af anden mening og erfaringer.

Min mening er at det kan gøres bedre og ikke nødvendigvis dyre men har ingen forslag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fået derfra 2 gange til noget fest og det var ok, men ikke noget specielt. Derfor valgte vi sidste nytårsaften at bestille hos Jysk-diner og det var simpelthen godt og der var masser af mad og flotte farver i salaten osv. Prøv at kigge på deres hjemmeside som vidst bare hedder Jysk-diner

0

Del dette indlæg

Vi har fået derfra 2 gange til noget fest og det var ok, men ikke noget specielt. Derfor valgte vi sidste nytårsaften at bestille hos Jysk-diner og det var simpelthen godt og der var masser af mad og flotte farver i salaten osv. Prøv at kigge på deres hjemmeside som vidst bare hedder Jysk-diner

Jeg troede, Jysk Diner og og Kokken og Jomfruen var det samme :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg troede, Jysk Diner og og Kokken og Jomfruen var det samme :thumbsupsmileyanim:

He he ja så er der noget jeg har overset hvis det er det :hug: ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine erfaringer med kokken og jomfruen er, at deres kolde mad (fx. pølsebord) er godt, men deres varme mad kan ikke anbefales OVERHOVEDET. Det er simpelthen ikke pengene værd. Vi har hyret en kok der skal have 175,- pr kuvert, dette er incl. kokkens løn

mvh Tina

0

Del dette indlæg

Jeg har udelukkende hørt dårlige ting om Kokken og Jomfruen.

Når det er til et bryllup så må maden jo gerne være lidt mere eksklusiv end hvis det er til fx en 18 års fødselsdag eller studenterfest. Til den slags fester tror jeg faktisk at Kokken og Jomfruen er OK.

Har du prøvet at undersøge hvad det ville koste at få en kok eller kogekone til at lave maden?

Vi har fået en kogekone til at lave maden til vores bryllup. Hun skal have 195,- pr. person inkl. hendes løn for forret, hovedretsbuffet og dessert samt natmad. Og det er bare super kvalitet. Hun havde rigtig mange spændende forslag til hvad vi kunne få, og hun gjorde et stort nummer ud af at fortælle hvor hun fik råvarerne fra - fx kød fra en specielt god og kendt slagter i området, friskfanget fisk direkte på havnen osv. Så vi er helt trygge ved at overlade ansvaret for maden 100% til hende.

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg ville ikke bestille fra Kokken og Jomfruen. Martin og jeg bestilte mad hos dem til hans 30 års fødselsdag, maden så fin nok ud og duftede også som det skulle, men min veninde måtte en tur på skadestuen pga madforgiftning.

Ved ikke lige hvor i landet du er fra, men skal du bestille mad udefra kan jeg anbefalde Njors i Måløv, han laver fantastisk mad, også er han heller ikke særlig dyr.

Vi har selv snakkede om at skulle bestille mad og drikke fra ham af.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: :ban:

Hej..

Som de fleste andre herinde kan jeg ABSOLUT ikke anbefale dem. Har fået deres mad til konfirmation oog det kolde bord var fint nok - ikke noget at råbe hurra for men ok.. Det varme var lige til at smide ud.

Jeg vil også anbefale dig at se efter en kok/slagter som kan lave maden, det er bare lækkert.

Har også fået mad til en 18års fødselsdag fra en Kvickly Xtra, som havde rigtig lækkert mad (også det varme..)

Held og lykke... :hug::hug:

0

Del dette indlæg

Jeg kunne personligt aldrig finde på at bruge Kokken og Jomfruen. Vi var til en konfirmation hvor maden var derfra og det var så røv kedeligt at du tror det er løgn. Absolut basis salat uden lækkerier, kedeligt kød, kedelige kartofler etc.

Så hellere lidt men godt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej :hug:

Vi havde også først overvejet KogJ, men fik så at vide at de har fået dårlige smily'er i deres køkken, så var det ikke lige det længere...

Vi har fået fat på en kogekone, hun er bare jordens rareste menneske, og så er hun knaldhamrende dygtig :hug:

Jeg troede egentlig at det var meget dyere på den måde, men men men det er jo faktisk ikke meget dyere, og vi for lige præsic det vi ønsker :thumbsupsmileyanim:

Det skal siges at vi har smagt hendes mad til en konfirmation så vi ved hvad vi for ;)

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men ellers kan hun varmt anbefales :hug:

0

Del dette indlæg

Jeg siger tak for alle svarene.

Det står lysende klart at vi undgår Kokken og Jomfruen. Gemalen og jeg må så lige diskutere hvad vi så gør og jeg vil undersøge alle de tips og gode råd.

Til dem der har foreslået kogekoner og kokke kan jeg sige at vi holder festen på Bulbjerg nær Frøstrup, som ligger mellem Aalborg og Thisted.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer