Nitzen1987

♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

1,550 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak for det :balloons: Billedet er taget til min mors 60 års fødselsdag som blev holdt i det forsamlingshus, hvor vi skal holde bryllupsfest :blush:

Huh vi har også et par punkter fra planlægningslisten 6-12 måneder før, som vi endnu ikke har styr på

Arranger transportmiddel til dagen (Skal lige have farmand til at lave nogle hårde forhandlinger med ham der kører hestevognskørsel til bryllupper, for vi gider simpelthen ikke at betale 3500-4000 kr for at køre 1 km.... :lol: )

Hmm... Jeg er bange for det er minimumsprisen for prinsesse-transport :)

Vi havde også overvejet hestevogn, da vi kun skal transporteres 6 km, men hestevognsmanden sagde, at 3500-4000 kr. var mindsteprisen, da klargøringen af heste, seletøj og vogn var den samme lige meget om de skulle køre 6 eller 15 km... :thumbsupsmileyanim:

Dejligt, at I skal have en teenager i huset! Det er da skønt, at hun gerne vil komme og bo hos Jer - tillykke med det! :)

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået bestilt en tid til at komme ned og prøve min kjole - igen. Sammen med min moar Så det glæder hun sig til Vi skal derned d. 26. marts. Og så må jeg give hende ordre på at tage kamera med, så jeg kan få nogle virkelige billeder af min smukke kjole.... Uuuuh jeg glæder mig allerede Så skal vi have en rigtig mor-datter eftermiddag

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejer at købe et diadem/tiara til brylluppet, men har flere overvejelser der gør at jeg ikke allerede har købt det.

• Jeg ved ikke om det vil passe til min kjole og mit slør
  • Det stiller vel krav til, hvilke øvrige smykker man bærer på dagen
  • Den ser kunstig ud (er jo svært at vurdere et salgsbillede, så i forhold til alm. sølv eller hvidguld halskæde med diamant i - kan det ses?)

Jeg har fundet en på ebay, men tør vist ikke rigtig at købe den før end jeg har prøvet min kjole igen (i næste måned) hvor jeg så måske kan prøve en af butikkens diademer....

post-39397-1265992130.jpg

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Weee..... nu har jeg gjort mit første køb på ebay :lol: Jeg har købt denne smukke tiara for den nette sum af 6,00 AU$ alt i alt 67 danske kr inkl. porto og forsikring :thumbsupsmileyanim: Så nu GLÆDER jeg mig til den kommer :balloons: Til den pris kan det vel ikke gå helt galt - kan vel sælge den igen hvis ikke jeg kommer til at bruge den.... :blush:

post-39397-1266065428.jpg

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fin tiara!

Meget imponerende hvor gode køb I zillaer kan gøre jer på eBay! :thumbsupsmileyanim:

Ja har også været længe om at turde tage springet til at handle der :balloons: Så nu venter jeg bare i spænding :lol:

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg så efter mange overvejelser blevet enig med mig selv om at jeg vil have lagt makeup hos en kosmetolog på bryllupsdagen - har også fundet ud af hvem der skal gøre det - nu skal jeg bare have bestilt tiden :thumbsupsmileyanim: hjemmesiden til butikken kan ses her Jeg har indtil nu været af den mening, at jeg sagtens selv kunne gøre det eller få min søster til det, men efterhånden som jeg har fundet ud af hvad mange af produkterne koster (går ikke med makeup til daglig) er jeg blevet overbevist om, at det nok ligefrem er billigere at betale sig fra det, og derudover er mit ansigt så i kyndige hænder, som ved hvor balancen mellem det passende og det overdrevne brug af makeup er - tror at det kommer til at se mere naturligt ud på den måde....? Nå men regner i hvert fald med at jeg kører forbi og får bestilt en tid i morgen, når jeg skal hjem til mine forældre :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er min mor færdig med invitationer, bordkort og velkommen/velbekomme hæfter.... Så nu skal vi bare selv have købt papir der kan kommes i printeren så vi kan få invitationerne færdige - regner med at de skal sendes ud i april......

Vil I se?????

okay så.....

WARNING: billedspam på vej.....

post-39397-1266258080.jpg

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer