Nitzen1987

♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

1,550 indlæg i dette emne

Hejsa.

Super flot strømpebånd. Fantastisk med dit eget unikke strømpebånd i stedet for en masseproduceret et :thumbsupsmileyanim: Tager hatten af for det fine abejde.

Tak for rosen - er selv blevet ret godt tilfreds med det :) Har lavet to andre mønste tidligere, men tror godt nok, at det er det jeg har lavet nu her, der er favoritten.... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget smukt strømpebånd! :thumbsupsmileyanim: Jeg har selv kniplet en overgang og ved hvor meget tålmodighed det tager at færdiggøre sådan et abejde, hatten af for det! Er sikker på at det vil se rigtig fint ud med et mørkeblåt bånd til... Det er lidt mere specielt og fint end de "almindelige" lyseblå bånd man oftest ser i strømpebånd, og vil sikkert fremhæve dit knipleværk fint... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, hvor er det blevet fint! Stor respekt for det flotte arbejde :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at se det med det mørkeblå bånd...

Noget helt andet; hvornår sender I egentlig indbydelserne ud?

Uh ja... de der invitationer er genstand for lidt diskussion hos os... Jesper mener at det er tidligt nok at sende dem ud i maj, men jeg tror at det ender med at jeg får min vilje, så vi sender dem ud omkring påske... Hvad med jer?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg fået manden med på idéen om at lave en bryllupshjemmeside til vores gæster.... Jeg skal bare selv lave den! På trods af at han er IT-administrator....

MÆND!!! Min har helt lavet vores. jeg er bare kommet med forslag til, hvordan jeg gerne ville have det skulle se ud og hvad den kunne...

Hvilket program skal du lave den i så?

0

Del dette indlæg

Nu har jeg fået manden med på idéen om at lave en bryllupshjemmeside til vores gæster.... Jeg skal bare selv lave den! På trods af at han er IT-administrator....

MÆND!!! Min har helt lavet vores. jeg er bare kommet med forslag til, hvordan jeg gerne ville have det skulle se ud og hvad den kunne...

Øh.... pas.... hvilket program har I lavet jeres i? Og hvad betaler I for at have hjemmesiden?

0

Del dette indlæg

Øh.... pas.... hvilket program har I lavet jeres i? Og hvad betaler I for at have hjemmesiden?

Peter har vist lavet det kreative i Photoshop og efterfølgende kodet i i Dreamweaver.

Vores hjemmeside ligger hos one.com. Vi har ikke nogen server herhjemme. Jeg mener det koster omkring 200 kr. om året. Så det er jo ikke så vildt...

EDIT: Har lige set at du har skrevet i min tråd.

hvis jeg var dig ville jeg droppe 123hjemmeside. De er ikke særlig pæne, og det er lidt dyrt. Prøv mono.net i stedet for. Det er pænere og jeg mener faktisk også at det er gratis...

Redigeret af Banjotten
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Super med dit strømpebånd. Mere personligt kan det ikke være.. i stedet for masse produktion.. :)

hold dog op.. Hvor længe tager det at lave??

muttsi

Hej Randi

Hyggeligt at du besøger min tråd :cheerleader3: Ang. strømpebåndet har jeg brugt godt og vel en måned på at lave det, men de første to uger brugte jeg også RIGTIG mange timer på det.... Men nøjagtighvor mange timer jeg har brugt er jeg ikke klar over - det er vist sådan noget man ikke kan gøre op i timer ;)

0

Del dette indlæg

Udkast til invitationstekst

Kære --------------

I anledningen af vores bryllup lørdag d. 7. august 2010vil det glæde os at se jer til vielse i Visborg kirke kl. 14.00

Efter vielsen vil vi byde på en forfriskning

og efterfølgende middag, dans og hyggelig samvær i Visborg forsamlingshus.

Det vil glæde os meget hvis I vil dele denne dag med os.

De kærligste hilsner

Anita & Jesper

S.u. senest 01.07.10

Tlf: -------- eller mail: -------

Toastmaster: ------ tlf. ------ mail: -------

Gavekoordinator: -------- tlf: ------- mail: -------

Vi er lidt ueninge om hvorvidt kontaktinformationer til toastmasteren skal med i invitationen (og gavekoordinator, som min tilkommende mener er lidt overflødig...????)

Hvad synes/tænker I????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh så lå der lige en pakke i postkassen i dag, så troede lige at det var min tiara, der var kommet - MEN SÅ var det BARE to t-shirts jeg havde bestilt til at træne i.... :) Nå men den anden pakke kommer forhåbentlig i næste uge....

0

Del dette indlæg

Kære --------------

I anledningen af vores bryllup lørdag d. 7. august 2010vil det glæde os at se jer til vielse i Visborg kirke kl. 14.00

De kærligste hilsner

Anita & Jesper

S.u. senest 01.07.10

Vi er lidt ueninge om hvorvidt kontaktinformationer til toastmasteren skal med i invitationen (og gavekoordinator, som min tilkommende mener er lidt overflødig...????)

Hvad synes/tænker I????

Jeg kom til at tænke på; er det ikke meningen, du vil lave en hjemmeside? I så fald ville jeg ikke skrive noget om toastmaster og gavekoordinator i invitationen, men i stedet henvise til hjemmesiden... Det står måske lidt "bart" sådan der.

Jeg synes, det andet lyder fint :)

0

Del dette indlæg

Uh så lå der lige en pakke i postkassen i dag, så troede lige at det var min tiara, der var kommet - MEN SÅ var det BARE to t-shirts jeg havde bestilt til at træne i.... :) Nå men den anden pakke kommer forhåbentlig i næste uge....

Jeg vil sige det kommer an på såmeget.VIhar opretetn en bryllupshjemmesiden men har det rigtig dårligt med at skrive andres oplsyninger pånette og den ene har et meget meget specialt navn som vil kunne genkendes uden noget så derfor har vi valgt at haven en seddel i med disse oplysninger.

Såvil jeg da lige kommentere din fars holdning. VI indgår vel alle ægteskabet fordi vitror på det er for livet og IKKE fordi vi regner med at blive skilt. DEt er synd for din søster MEN syntes det er et helt vanvittigt argment. SKal man såheller ikke bruge penge påfesten for de kan jo bruges til advokaterne? EJ det er sat påspidsen det ved jeg godt, men syntes bare ikke sådan en kommentar passer til nogen der skal giftes.

0

Del dette indlæg

Jeg vil sige det kommer an på såmeget.VIhar opretetn en bryllupshjemmesiden men har det rigtig dårligt med at skrive andres oplsyninger pånette og den ene har et meget meget specialt navn som vil kunne genkendes uden noget så derfor har vi valgt at haven en seddel i med disse oplysninger.

Såvil jeg da lige kommentere din fars holdning. VI indgår vel alle ægteskabet fordi vitror på det er for livet og IKKE fordi vi regner med at blive skilt. DEt er synd for din søster MEN syntes det er et helt vanvittigt argment. SKal man såheller ikke bruge penge påfesten for de kan jo bruges til advokaterne? EJ det er sat påspidsen det ved jeg godt, men syntes bare ikke sådan en kommentar passer til nogen der skal giftes.

Jeg tror måske heller ikke at det er ment så hårdt som jeg lige tog det.... Det var en stille og rolig snak over en kop kaffe.... Tror bare at mine forældre synes at vi (Jesper og jeg) går lige vel meget op i planlægningen af vores bryllup) Det kom bare lidt bag på mig, at min søsters skilsmisse lige skulle bringes på banen i denne samtale.... Har det bedste forhold til mine forældre, er 10 og 15 år yngre end mine søstre, så tror at mine forældre indimellem glemmer at jeg er 23 år og har ret til at have mine egne meninger og ved hvad der er det bedste for mig selv....

0

Del dette indlæg

Kære --------------

De kærligste hilsner

Anita & Jesper

S.u. senest 01.07.10

Hvad synes/tænker I????

Jeg kom til at tænke på; er det ikke meningen, du vil lave en hjemmeside? I så fald ville jeg ikke skrive noget om toastmaster og gavekoordinator i invitationen, men i stedet henvise til hjemmesiden... Det står måske lidt "bart" sådan der.

Jeg synes, det andet lyder fint :)

Ved ikke rigtig om den hjemmeside bliver til noget.... Den kræver godt nok meget tålmodighed :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer