Nitzen1987

♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

1,550 indlæg i dette emne

Og et billede mere

Rigtig fin - hvem lavede den, og skal personen også lave en til jer så?? :cheerleader3:

det gjorde min svigermor :cheerleader3: så ja planen er at hun også skal lave en til vores bryllup..... Mums :cheerleader3: Den er bare super god....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men denne her er også fin

Jeg synes bedst om den her - men hvad skal der være i dem...??

2 stk. mørk chokolade

1 parfumeprøve

2 tandstikker

Lille prøvepakke med mentos eller tyggegummi

Cactuspiller (mod tømmermænd)

Børnecitat og/eller Kærlighed er....

Skal der det i dem alle sammen..? Bliver det ikke lidt dyrt? Hvor meget giver I for dem så, altså bare selve boxen, indholdet kommer vel for sig..? Den I er endt med er også rigtig fin :cheerleader3:

Vi giver knap 171 kr 65 æsker/poser (så kommer indholdet ved siden af, men regner med at det alt i alt kommer til at koste max 10 kr pr gæst inkl. æsken....) Så køber vi bånd herhjemme, men det regner jeg ikke med bliver så dyrt, og så vil jeg selv lave noget pynt hen i stil med de hjerter der er på billedet....

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Jeg synes det er lidt synd, at sløjfe sit efternavn, når ens børn har fået det... Bare min mening, okey?

Mine børn har mit efternavn som deres mellemnavn. Når jeg gifter mig, beholder jeg mit efternavn - men nu som mellemnavn,

lige som mine børn har det :cheerleader3: - og så tager jeg min mands mellemnavn og efternavn, som mit nye efternavn :cheerleader3:

Forvirret??

Håber at I finder ud af det, det er sørme svært, det der med navneskift....

Og gør man ingenting, ja, så beholder man bare sit eget efternavn, som om intet var hændt!!

Kramz fra Lone

Ja lidt den tanke jeg også har.... Er bare lidt trist over at miste mit familienavn - og så tage hans efternavn - som ekskonen også deler :cheerleader3:

Har hans børn fået et mellemnavn fra ham? For hvis det er tilfældet, synes jeg, i skal tage dit efternavn og derved skabe jeres egen familie.

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er lidt synd, at sløjfe sit efternavn, når ens børn har fået det... Bare min mening, okey?

Mine børn har mit efternavn som deres mellemnavn. Når jeg gifter mig, beholder jeg mit efternavn - men nu som mellemnavn,

lige som mine børn har det :cheerleader3: - og så tager jeg min mands mellemnavn og efternavn, som mit nye efternavn :cheerleader3:

Forvirret??

Håber at I finder ud af det, det er sørme svært, det der med navneskift....

Og gør man ingenting, ja, så beholder man bare sit eget efternavn, som om intet var hændt!!

Kramz fra Lone

Ja lidt den tanke jeg også har.... Er bare lidt trist over at miste mit familienavn - og så tage hans efternavn - som ekskonen også deler :cheerleader3:

Har hans børn fået et mellemnavn fra ham? For hvis det er tilfældet, synes jeg, i skal tage dit efternavn og derved skabe jeres egen familie.

Nej de har moderens mellemnavn og faderens efternavn (det samme har moderen)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og et billede mere

Rigtig fin - hvem lavede den, og skal personen også lave en til jer så?? :cheerleader3:

det gjorde min svigermor :cheerleader3: så ja planen er at hun også skal lave en til vores bryllup..... Mums :cheerleader3: Den er bare super god....

Det er da helt vildt fedt!! Hvad er der så indeni...?

Det lyder egentlig ikke så galt for de der favourboxes med indhold og det hele, det er da fedt nok! :pokey:

0

Del dette indlæg

Og et billede mere

Det lyder egentlig ikke så galt for de der favourboxes med indhold og det hele, det er da fedt nok! :pokey:

Uh jamen jeg har jo så kun fået den en enkelt gang, men mener at det var noget chokolade mouse lignende det der var indeni og så er selve glassuren vist lavet af hvid chokolkade..... Den er virkelig lækker, men man skal ikke have et særlig stort stykke.....

0

Del dette indlæg

Hej Anita!

Jeg har aldrig fået skrevet her i din tråd, men jeg følger skam med HVER gang der sker noget nyt. :cheerleader3:

Synes dit strømpebånd er virkeligt flot. Har altid godt kunnet tænke mig at lære at kniple. Synes det ser ret sejt ud, når hænderne bare kører frem og tilbage med de der træpinde mellem fingrene. :cheerleader3:

Jeg har fået min farmor til at hækle et strømpebånd til mig. Har været ude at købe 2 slags blå bånd til det, så må farmor selv vælge hvilket hun vil sætte i. Der er nu noget specielt ved at have noget hjemmelavet på, så ved man at man er den eneste der har lige netop dén ting på. :cheerleader3:

Er du kommet frem til en beslutning ang. dit/jeres navn? Jeg brugte rigtig lang tid på at beslutte mig, og vi har ingen børn og kæresten havde på forhånd sagt at han IKKE ville skifte navn. Så det var kun mig, der skulle bestemme hvad jeg ville med det navn.

Jeg har nu gjort det mest almindelige - dropper mit efternavn og tager hans i stedet. Nu går jeg bare og vænner mig til det. :pokey:

0

Del dette indlæg

Hej Anita!

Jeg har aldrig fået skrevet her i din tråd, men jeg følger skam med HVER gang der sker noget nyt. :cheerleader3:

Synes dit strømpebånd er virkeligt flot. Har altid godt kunnet tænke mig at lære at kniple. Synes det ser ret sejt ud, når hænderne bare kører frem og tilbage med de der træpinde mellem fingrene. :cheerleader3:

Jeg har fået min farmor til at hækle et strømpebånd til mig. Har været ude at købe 2 slags blå bånd til det, så må farmor selv vælge hvilket hun vil sætte i. Der er nu noget specielt ved at have noget hjemmelavet på, så ved man at man er den eneste der har lige netop dén ting på. :pokey:

Er du kommet frem til en beslutning ang. dit/jeres navn? Jeg brugte rigtig lang tid på at beslutte mig, og vi har ingen børn og kæresten havde på forhånd sagt at han IKKE ville skifte navn. Så det var kun mig, der skulle bestemme hvad jeg ville med det navn.

Jeg har nu gjort det mest almindelige - dropper mit efternavn og tager hans i stedet. Nu går jeg bare og vænner mig til det. :cheerleader3:

Hej

Tak for rosen til mine strømpebånd.... Angående navn er jeg endnu ikke helt afklaret :cheerleader3: Men Nielsen og Andersen kommer jo næsten ud på et.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anita!

Jeg har fået min farmor til at hækle et strømpebånd til mig. Har været ude at købe 2 slags blå bånd til det, så må farmor selv vælge hvilket hun vil sætte i. Der er nu noget specielt ved at have noget hjemmelavet på, så ved man at man er den eneste der har lige netop dén ting på. :pokey:

Jeg har nu gjort det mest almindelige - dropper mit efternavn og tager hans i stedet. Nu går jeg bare og vænner mig til det. :cheerleader3:

Hej

Tak for rosen til mine strømpebånd.... Angående navn er jeg endnu ikke helt afklaret :cheerleader3: Men Nielsen og Andersen kommer jo næsten ud på et.....

Sådan har jeg det også, men kan nok ikke så godt udtale mig om -sen navne, da jeg ikke ejer sådan et. :cheerleader3: Både kæresten og jeg har to specielle navne hver og vil gerne give det hele videre til vores børn. Nu må vi se hvor lange navne vores børn får, eller om vi kan finde et kompromis. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Og et billede mere

Uh jamen jeg har jo så kun fået den en enkelt gang, men mener at det var noget chokolade mouse lignende det der var indeni og så er selve glassuren vist lavet af hvid chokolkade..... Den er virkelig lækker, men man skal ikke have et særlig stort stykke.....

Mmmm det lyder da også bare helt vildt lækkert!! Og det gør ikke noget man ikke kan spise så meget af den - så behøver man jo heller ikke lave så meget ;)

0

Del dette indlæg

Og et billede mere

Mmmm det lyder da også bare helt vildt lækkert!! Og det gør ikke noget man ikke kan spise så meget af den - så behøver man jo heller ikke lave så meget ;)

Nemlig ;) Der skal jo alligevel laves rimelig meget til 60 voksne og 7 børn.... Men regner så med at der skal være lidt frugtfade også...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er godt du minder mig om milepælene, det har det altså med at smutte hen over hovedet på mig... Men TILLYKKE MED MILEPÆLEN ;)

Ang. navne... Jeg ville ikke have det godt med at hedde det samme som ekskonen (det ville jeg faktisk nægte), samtidig med at jeg synes, det er rart for børnene at hedde (nogenlunde) det samme som faderen. Mit forslag er at I begge tager dit mellemnavn og hans efternavn; altså Schøler Andersen Så har ungerne et "tilhørssted" og I har alligevel lavet jeres egen familenavn...

0

Del dette indlæg

Det er godt du minder mig om milepælene, det har det altså med at smutte hen over hovedet på mig... Men TILLYKKE MED MILEPÆLEN ;)

Ang. navne... Jeg ville ikke have det godt med at hedde det samme som ekskonen (det ville jeg faktisk nægte), samtidig med at jeg synes, det er rart for børnene at hedde (nogenlunde) det samme som faderen. Mit forslag er at I begge tager dit mellemnavn og hans efternavn; altså Schøler Andersen Så har ungerne et "tilhørssted" og I har alligevel lavet jeres egen familenavn...

Men både mellemnavn og efternavn er mandens navne, jeg hedder selv Nielsen. Børnene og deres mor (Jespers ekskone) hedder G. Andersen til mellem- og efternavn....

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej du,

Tillykke med milepælen og fint valg af favourboxe - de bliver bare så dekorative på bordet.

Mht navnet, så synes jeg faktisk ikke at det gør så meget at du hedder det samme som eks'en. Hun bliver måske også gift en dag og vil måske skifte navn. Hun synes sikkert heller ikke, at det er så fedt at have din mands navn.

Men hvis det virkeligt generer dig at hedde det samme som hende, så vil din dejlige tilkommende jo gerne tage Nielsen. Så bliver I jo til Schøler Nielsen og er på den måde lidt unikke i jeres familie. Ungerne skal nok vende sig til det med tiden.

KH Mille (som selv voksede op med min bror's fars efternavn, som intet havde med mig at gøre)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vi ved at kigge på overnatning til os selv på bryllupsnatten. Regner med at mine søstre og deres familie sover hos mine forældre, så der er ikke meget mere plads der. Vi låner et sommerhus af en af min fars kollegaer, hvor min svigerfamilie skal sove, så der er heller ik rigtig mere plads der.... så vi overvejer nu følgende muligheder:

Hotel Syd Hadsund, der hører til færgekroen kan ses her

eller

Åmølle kan ses her

0

Del dette indlæg

Har lige vundet bud på top-figurer til bryllupskage på ebay :) I får lige et salgsbillede her.... Min tilkommende er godt nok mørk håret, men det er en mindre detalje :(

post-39397-1268602456.jpg

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Og så er jeg faldet for dette kagesæt på ebay, synes bare at det bliver alt for dyrt :)

In reference to your question about engraving; this company does engrave, but there is a fee. The cost to engrave a 2 piece set is $8.00.

Jeg sendte en mail i går aftes for at høre efter om indgraveringen var med i prisen ca. $42 og fik følgende svar:

This item ships directly from the manufacturer and they don't ship internationally. Because of this I have all international purchases shipped to me first where I reship to the buyer using the USPS. There are 2 methods you could choose. The first method is First Class International. The cost for this method is $23.00 US. The problem is that the USPS doesn't offer insurance or tracking for this method.

The second method is USPS priority mail. The cost for this method is $35.00 US. This method includes insurance and tracking in the price.

Thanks,

Brenda

Og de $35 skal vel så plusses med de $42 - så her er et eksempel på at det ikke kan betale sig :(

post-39397-1268382720.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer