Nitzen1987

♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

1,550 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uh, hvor du rykker! Sød og charmerende topfigur, kan godt lide de lidt sjove... Det bliver spændende, når du får tingene hjem. Har du bestemt dig for, hvad du vil have i jeres favourbags?

- Og bestemt nogle kønne bonusbørn!!

Hej Britta

Dejligt at andre kan se lidt fremskridt, man har sommetider lidt svært ved selv at se dem...

Ja top-figuren er lidt humoristisk :) , og er ret sikker på, at der nok skal falde nogle spøgefulde bemærkninger til den ;)

Ja, satser på at favorbagsene kommer engang her i den kommende uge :cheerleader3:

Indholdet bliver følgende:

• Parfumeprøver (manden skaffer dem fra Matas gennem sit arbejde)
  • Tyggegummi eller Mentos prøver (igen nogle som manden skaffer gennem sit arbejde)
  • Tandstikker (købes)
  • Cactus piller mod tømmermænd :cheerleader3: (købes)
  • 2 stk. chokolade (købes - tror at det bliver små Marabou Premium med mintsmag, medmindre jeg falder over nogle andre når tiden nærmer sig :cheerleader3: skal også et smut til grænsen med min tilkommende og mine forældre efter drikkevarer, en gang hen på sommeren, så måske finder jeg noget der :cheerleader3: )
  • Børnecitat og Lykken er..... (små prints der skal få smilet frem - idéer taget herinde fra :blush: ) :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal forresten have bestilt noget guld ståltråd og nogle små klare perler så skal jeg lave hjerter som på billedet, der skal pynte på favorbagsene :) Tror at det bliver rigtig flot :)

Knus Anita

Edit: Glemte helt at vedhæfte billedet :)

post-39397-1268601947.jpg

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har jeg forresten været ved at skrive alle gæsternes adresser ind i en Publisher-skabelon, så nu er vi klar til at printe adresserne ud på kuverterne... Har netop bestilt en ny farvepatron, da fotoprinteren har været løbet tør for blæk i et langt stykke tid, men vi bruger heller ikke denne printer så meget, da vi har en anden, der bliver brugt til hverdagsprint (såsom seminarieopgaver) da den er mere økonomisk i drift ;) men alligevel mega dyr når man skal købe patroner til, men der til MANGE udskrifts (Min kæreste er jo IT-administrator, så udstyret er i orden på det punkt :thumbsupsmileyanim: )

Men på trods af det har vi valgt, at invitationerne først bliver sendt ud efter min nevøs konfirmation d. 26. april, da vi ikke ønsker, at det skal være det store samtaleemne på HANS dag... (Men måske sender vi det til vennerne lidt før, da der er flere i blandt, der ikke ved, at de bliver inviteret kan man ikke godt gøre det?)

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Uh.... der er kommet en henvisning om en pakke der ligger på posthuset til os.... Der står :) som afsender, så mon ikke, at det er vores favorbags???? :thumbsupsmileyanim: Nå, men jeg får nok først hentet den på torsdag, medmindre at jeg ikke skal arbejde særlig mange timer i morgen.... Er tilknyttet en lærervikaranvisning ved Randers kommune, hvor jeg arbejder, når det passer ind med mit skema på seminariet, men det veksler jo meget om der er noget at lave....

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikken masse ting du har fået på plads her på det sidste. Jeg synes, den er rigtig sjov jeres topfigur, den skal der nok komme et par kommentarer ud af... :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes sagtens, at I kan sende nogle af invitationer ud, hvis de ikke skal med til konfirmationen. det kribler sikkert også lidt i fingerne på dig at sende dem afsted. Vi gjorde det også i etaper over 14 dage, så vi ramte forskellige vennegrupper rundt om i verden på nogenlunde samme tid.

0

Del dette indlæg

Der sker da godt nok lidt - synes du er i god tid :thumbsupsmileyanim: Er også begyndt at sende/dele invitationerne ud nu! Var din topfigur på ebay..? Jeg har faktisk aldrig prøvet at handle derinde, eller kigge derinde for den sags skyld.. Hvor meget kostede den..?

0

Del dette indlæg

Der sker da godt nok lidt - synes du er i god tid :thumbsupsmileyanim: Er også begyndt at sende/dele invitationerne ud nu! Var din topfigur på ebay..? Jeg har faktisk aldrig prøvet at handle derinde, eller kigge derinde for den sags skyld.. Hvor meget kostede den..?

Ja er i lidt god tid - men det er vist meget normalt herinde.... :) Men nu starter mine eksaminer så småt på mandag, så de næste 3 måneder er jeg formodentlig i et eksamenshelvede :cheerleader3: Og så køber jeg tingene lidt efter lidt, når der lige er lidt luft i økonomien:) Ja topfiguren var på ebay :cheerleader3: Den kostede US$ 11,50 men + porto blev det US$ 23,53 ~ DKK 128

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og her er så de sidste billeder i denne omgang (Kan værre lidt sværre at se ordentligt, fordi jeg ikke kunne finde ud af at fjerne blitzen fra kameraet.... Havde egentlig regnet med at de var større end de viste sig at være, men tror nu sagtens at tingene kan være deri....

post-39397-1268748855.jpg

post-39397-1268748872.jpg

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Der sker da godt nok lidt - synes du er i god tid :) Er også begyndt at sende/dele invitationerne ud nu! Var din topfigur på ebay..? Jeg har faktisk aldrig prøvet at handle derinde, eller kigge derinde for den sags skyld.. Hvor meget kostede den..?

Ja er i lidt god tid - men det er vist meget normalt herinde.... :cheerleader3: Men nu starter mine eksaminer så småt på mandag, så de næste 3 måneder er jeg formodentlig i et eksamenshelvede :cheerleader3: Og så køber jeg tingene lidt efter lidt, når der lige er lidt luft i økonomien:) Ja topfiguren var på ebay :cheerleader3: Den kostede US$ 11,50 men + porto blev det US$ 23,53 ~ DKK 128

Nåå ja okay når du skal i gang med eksamen kan jeg også godt forstå dig. Jeg bliver også helt stresset oppe i hovedet over tingene fordi jeg både har fagprøve og så bryllup. Den seneste måned burde jeg ha fokuseret på at lave en fremlæggelse til min fagprøve, som er på mandag, og som jeg så faktisk stadig ikke rigtigt er kommet i gang med - for har lavet invitationer i stedet. Det er bare... Det vil jeg bare hellere! Men nu har jeg også snart fået puttet de fleste i kuverter, og har allerede afleveret 8 stk. - så sparede man lige frimærkerne der :thumbsupsmileyanim:

Synes ikke det er så galt for top figuren - det må jeg lige have undersøgt nærmere en dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nå... var jo hjemme ved mine forældre i går og snakkede lidt bryllup med min mor, jeg viste hende nogle billeder af brudebuket forslag, hvorefter jeg får at vide, at der har jeg slet ikke noget at skulle have sagt, at det er Jespers opgave... OG det har hun jo ret i, men synes bare, at det er så svært at afgive kontrollen.... Andre der har det på den måde????

0

Del dette indlæg

Og så fik jeg min afdøde bedstemors halskæde med hjem med henblik på at kigge efter øreringe, der kan passe dertil... Skal nok lige få lagt et billede ind af den i dag eller i morgen....

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå... var jo hjemme ved mine forældre i går og snakkede lidt bryllup med min mor, jeg viste hende nogle billeder af brudebuket forslag, hvorefter jeg får at vide, at der har jeg slet ikke noget at skulle have sagt, at det er Jespers opgave... OG det har hun jo ret i, men synes bare, at det er så svært at afgive kontrollen.... Andre der har det på den måde????

Det er altid svært og når man nu har en forestilling om, hvordan den skal se ud :thumbsupsmileyanim: Min kæreste VIL selv klare brudebuketten men jeg vil gerne at vores blomster på bordene matcher min buket. Jeg gør det at når jeg finder noget jeg kan lide gemmer jeg billederne og viser kæresten dem :) Så må vi se om påvirkelsen hjælper :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja - og hvad f..... er det for en tradition?? :P Ej jeg vil godt nok også gerne være med til at vælge. Og det har Nikolaj det ok med, tror det er noget med at vi tager ud og kigger sammen, og måske udpeger jeg nogen stykker jeg kan lide, og så kan han vælge imellem dem - vil det ikke være fair nok? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ja - og hvad f..... er det for en tradition?? :P Ej jeg vil godt nok også gerne være med til at vælge. Og det har Nikolaj det ok med, tror det er noget med at vi tager ud og kigger sammen, og måske udpeger jeg nogen stykker jeg kan lide, og så kan han vælge imellem dem - vil det ikke være fair nok? :thumbsupsmileyanim:

Jo det vil jeg da mene... Tror også at det ender med at vi tager op i en blomsterbutik her i Randers, og kigger på nogle billeder, og får en snak med en af blomsterbinderne om hvilken for buketten skal have, når man gerne vil gemme den bagefter...

0

Del dette indlæg

Jo det vil jeg da mene... Tror også at det ender med at vi tager op i en blomsterbutik her i Randers, og kigger på nogle billeder, og får en snak med en af blomsterbinderne om hvilken for buketten skal have, når man gerne vil gemme den bagefter...

Hvordan vil du egentlig gemme den..? Tørre den, hænge den op, eller..? Har nemlig selv tænkt på det, men ved ikke lige hvad man kan... Har set nogen, der har sådan en dyb ramme med glas i, hvor brudebuketten så hænger i...

0

Del dette indlæg

Ja - og hvad f..... er det for en tradition?? :P Ej jeg vil godt nok også gerne være med til at vælge. Og det har Nikolaj det ok med, tror det er noget med at vi tager ud og kigger sammen, og måske udpeger jeg nogen stykker jeg kan lide, og så kan han vælge imellem dem - vil det ikke være fair nok? :)

Hvordan vil du egentlig gemme den..? Tørre den, hænge den op, eller..? Har nemlig selv tænkt på det, men ved ikke lige hvad man kan... Har set nogen, der har sådan en dyb ramme med glas i, hvor brudebuketten så hænger i...

Min svigerindes brudebuket, som er 5 år gammel, er blevet tørret og ligger nu til pynt på deres reol i stuen. Så tror, at det bliver sådan jeg gør.... Da min søster blev gift, klippede min mor en rose af hendes buket, som hun fik forsølvet og fik den lavet til et vedhæng og så fik min søster den i julegave med en halskæde til.... Så mon ikke også at jeg får det til jul? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer