Guest appendix68

Hjælp mig!!!

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kender desværre ikke nogle, men jeg skal prøve at forhøre mig hos min veninde. De skal selv have sådan et stort bryllup og hendes søster har afholdt sådan et. Men jeg mener desværre at det var i Københavns kommune de afholdte det.

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Der er en anden, der har stået med samme problem, og jeg mener at have henvist personen til København Kommunes Idrætsanlæg og- haller...

Jeg skal prøve at finde tråden - moment mahl...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/00000858.gif KarenV

0

Del dette indlæg

Jo, så var den der:

Gå ind i Smalltalk - og find tråden "Pludselig uden selskabslokale" fra 11. april - oprettet af juma.

Der er en masse oplysninger, du måske kan bruge.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/00000858.gif KarenV

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

Hvad med f.eks. de forskellige idrætshaller - Glostrup Idrætshal har festlokaler, jeg synes de var store, men ring og spørg om der kan være 200 mennesker.

Der var et stort køkken ude bagi, med alt det en kok skal bruge, to store lokaler som kunne bruges som et stort, da det var en skydedør, og stor terrasse udenfor og kæmpe græsplæne med mulighed for fakler og lign.

De kender nogle der kan lave mad, men man må også selv sørge for det.

Hilsen balou

0

Del dette indlæg

Hvad med Baltoppen i Ballerup? (www.baltoppen.dk)

Har været der til et arrangement engang, vi var omkring 100 og mener sagtens man kan være flere. Iflg. deres hjemmeside kan der dækkes op til 350. Der er en bar og en scene (bruges normalt til koncerter mv.) Men maden fik vi fra catering. Min kæreste har desuden været der til et arrangement med hans arbejde engang, der var de også et par hundrede stykker.

Held og lykke.

Kh Linse :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer