Guest Celinas

Hvor skal jeg klæde mig på?

11 indlæg i dette emne

Jeg er lidt i vildrede hvad angår hvor min påklædning skal foregå..

Aller helst vil jeg gerne klæde mig på hos min mor hvor jeg aller helst også gerne ville have at min kjole skulle hænge så Peter ikke ser den. Men min mor er ryger og jeg vil simpelthen ikke have at min kjole skal lugte e.l af røg til den store dag. Og sån noget stads kommer jo ind overalt uanset om man lukker den ind i et skab :)

Min far ryger også såehh..

Så kan jeg klæde mig på hos min svigerforældre, men det er bare ik helt det samme..

Så kan jeg blive herhjemme, men hvor skal kjolen så gemmes henne? Og er lidt if if da vi har et par katte som normalt er ret artige, men vil alligevel være lidt nervøs...

hmm hvad skal jeg gøre?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg klæder mig på hos min far hvor kjolen også kommer til at hænge og hvor jeg skal overnatte fra dagen før....

Min stedmor er ryger men ryger absolut ikke i soveværelset, så derfor tør jeg godt lade min kjole hænge der pakket godt ind i en dragtpose...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kjole hænger hjemme ved mine forældre (ikke-rygere) og de tager den så med hjem til mig, hvor jeg skal klædes på. (mine forældre bor 2 timer fra feststedet).

Jeg ville enten vælge at hænge din kjole hjemme ved dine svigerforældre, eller hjemme ved dig selv, afh. af hvor nysgerrig din kæreste er - og hvor meget plads i har! (selvom min kjole er verdens simpleste, kan den ikke være i et skab, da den jo også er i en dragt-pose. Mine forældre har derfor hængt en krog op i loftet bag ved deres dør på kontoret, og så hænger den der).

Men jeg ville stadig tage den med hjem til dine forældre, hvis det er der du har mest lyst til at tage den på - hvis dine forældre lufter ud inden den/du ankommer, tror jeg ikke den kommer til at lugte - du skal jo ikke være der så længe :). Jeg vil sagtens tro den kan tåle transporten, enten får du den i en stor kasse, eller så får du den i en dragt-pose, og så er den jo beskyttet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kjole hænger hos min svigerinde 150 km. væk og hun tager den med herned til dagen :-) min bedre halvdel bliver sendt til hans forlover om formiddagen når jeg skal til frisør, så jeg skal klædes på herhjemme, da mine forældre desværre også bor 150 km. væk.

Jeg ville heller ikke have min brudekjole til at hænge et sted hvor der er rygere, for selv om den hænger i et soveværelse kan den altså godt risikerer at komme til at lugte lidt af rød.

Kh. Henriette :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville enten vælge at hænge din kjole hjemme ved dine svigerforældre, eller hjemme ved dig selv, afh. af hvor nysgerrig din kæreste er - og hvor meget plads i har!

Enig.. lad den hænge et sted UDEN røg.. Det er ikke værd at tage chancen. Jeg ville dø hvis min kjole kom til at lugte af røg. Så kan du tage den med hen til dine forældre om morgenen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg ville hænge den hos dine svigerforældre og så tage den med hjem til din mor på dagen (Og måske spørge hende pænt om hun kunne lufte ud inden du kommer ;))

sådan ville jeg også gøre, hvis jeg var dig.

Jeg går ud fra at din mor har flere rum end stuen, så du kunne evt også aftale med hende, at din kjole er i et rum, hvor der ikke bliver røget, og så at du kan blive klædt på i dette rum.

Jeg havde min kjole hos mine forældre, og jeg sov hos dem om natten til bryllupppet, hvor jeg også blev klædt på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg ville nok også vælge at hænge kjolen hos svigerforældrene. Begge mine forældre ryger, men regner med, at min kjole kommer til at hænge på mit gamle værelse, hvor jeg også skal sove, der ryger de ikke derinde, derudover skal jeg først hente min kjole i ugen op til brylluppet, så det er kun ganske få dage det drejer sig om, at den skal hænge der....

Vh

Anita

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer